Tror dere dette er influensa?

dolly duck

Elsker forumet
Vet dere ikke er noen leger alle her, men kanskje dere har erfaring.

Kvalm/uvell, vondt i hele kroppen, feber (fryser hele mange ganger til dagen), vondt når en svelger, svimmel, sliten og trett og sover mye.

Hva tror dere? Og varer influensa lenge? har lite erfaring fra influensa[:-]

Syns det høres ut som om du ligger langflat jeg.. tror nok det er influensa ja, pga feberen. Vanligvis får man ikke feber med forkjølelse, men rarere ting har jo skjedd!! Goood bedring [;)]

ORIGINAL: Søta!

Vel, som regel når man har influensa så er man så syk at man ligger langflat,
så jeg ville heller gjetta på en kraftig forkjølelse. Symptomene kan være veldig like, men har man influensa da er man som oftest skikkelig dårlig.
Skal vel ikke vare mer enn ei lita uke influensaen så vidt jeg vet...

Kanskje ikke alle.

Jeg hadde influensa med 39 i feber og var delvis oppegående. Men takler tydeligvis feber veldig godt.

ORIGINAL: Miss Fat

Vel, som regel når man har influensa så er man så syk at man ligger langflat,
så jeg ville heller gjetta på en kraftig forkjølelse. Symptomene kan være veldig like, men har man influensa da er man som oftest skikkelig dårlig.
Skal vel ikke vare mer enn ei lita uke influensaen så vidt jeg vet...

Kanskje ikke alle.

Jeg hadde influensa med 39 i feber og var delvis oppegående. Men takler tydeligvis feber veldig godt.

Er ikke meg, er mannen. Han har vert våken/oppe i dag to ganger til nå, hvor det han har klart maks en time.

får ikke håpe det varer lenge samme hva enn det er![:'(]

Men om det er influemnsa så smitter veld det?

fare for at du blir syk da ja.. [:(] men kan jo hende man slipper unna.. håper det :) god bedring til kællen!!

verker det i hele kroppen? Det er typisk influensategn. akkurat hatt influensa og har aldri vært så dårlig før [:-]

ORIGINAL: Azoria

verker det i hele kroppen? Det er typisk influensategn. akkurat hatt influensa og har aldri vært så dårlig før [:-]

Huff..ånei å nei! Har en mann som aldri klager når han er syk, men nå ser jeg han ikke har det helt bra.

Hørtes ikke godt ut og være så dårlig[&o]

ORIGINAL: *bells*

fare for at du blir syk da ja.. [:(] men kan jo hende man slipper unna.. håper det :) god bedring til kællen!!

Ånei, å nei! Vil ikke ha det[&o]

FÅr håpe å krysse fingrene for jeg slipper unna[:-]

ja, det er noe ordentlig dritt det der.. fysj!!! er liksom ikke så mye du kan gjøre for å unngå det heller... men anbefales ikke å dele spytt akkurat.. ;)

ORIGINAL: *bells*

ja, det er noe ordentlig dritt det der.. fysj!!! er liksom ikke så mye du kan gjøre for å unngå det heller... men anbefales ikke å dele spytt akkurat.. ;)

Hehe, nei det gjør det nok ikke kan jeg tenke meg[;)] men er redd det er for sent[:-] 

ORIGINAL: Ripley

Vondt å svelge høres mer ut som en halsbetennelse (som også er noe som går nå...)

Har selv hatt feber oppi førr, ligget langflat, vondt og ømt i hele kroppen, hete og kuldetokter om en annen, kvalm/uvell, vondt i hodet, svimmel

Kom meg til legen i går, hadde en CRP på 100 (den slår ALDRI ut på meg...), og fikk antibiotika!

Ja, det kan jo faktisk være en halsbetennelse, og det kan være ille nok [&o] (erfaring fra det, derfor er mandlene hos meg borte)

Masse god bedring til deg[:)]

Å var det mannen du sa? Da er det sikkert bare en mild forkjølelse!
Neida...
Ville iallefall holdt meg unna, i tilfelle det er influensa.

Haha...*ler*

Joda, somregel er det vel slik med mannfolk[;)][8D]

Men min sier aldri et piip når han er syk, så da tenker jeg at han må være dårlig

Back
Topp