Tror dere det er noe butikk i..

Stinoa

Gift med forumet
å farge hår?
Altså ikkje klippe, bare farge og style..

Har ei venninne som har lyst å begynne, men eg vet ikkje helt ka eg syns om det..
Noen som har noen meninger?[:)]

er hun frisør da?

er hun ikke det hadde jeg heller farge selv. stoler ikke på andre enn meg selv og de som VET hva de gjør. hjelper lite med erfaring.

Altså, skal jeg først fikse håret, så gidder jeg ikke gå til frisøren først, for å klippe, og så til en fargedame for å farge. Da fikser jeg heller alt på et sted.
Så nei, det tror jeg ikke er butikk.

ORIGINAL: Pijah

Altså, skal jeg først fikse håret, så gidder jeg ikke gå til frisøren først, for å klippe, og så til en fargedame for å farge. Da fikser jeg heller alt på et sted.

Enig med Pijah!

ORIGINAL: Pijah

Hahahhahahhahahahahhahahahahahha........ Fargedame!!!!!!!!! hahahhahahahahahhahaha!

ORIGINAL: Stinoa

å farge hår?

Nei......[8|]

skulleduliktåvite; nei hon har ikkje frisørutdanning[:)]
Pijah; Det var det eg tenkte og, men kunne være andre tenkte anderledes enn meg, hehe[:D]

ORIGINAL: Snickers

ORIGINAL: Stinoa

å farge hår?

Nei......[8|]

enig.. ække no butikk i det.. di fleste som vil farge håret hos frisøren vil jo gjerne føle seg litt fresh og ny når di er ferdige.. hjelper ikke med uklipt hår da.. også blire tungvindt.. må jo gå et annet sted hvis di ønsker klipp[8|][8|][8|]

så tenker jeg.. hva slags hårfarge tenker hun å bruke? hjemmefargingspakker fra dagligvare?

er jo liksom noe med det der at man får det man betaler for hos frisør. kvalitet og resultat er noe helt annet enn med hjemmefarging

Det var snakk om skikkelig farge, ikkje butikkfarge[:)]
Samme materiale som hos vanlig frisør[:)]

Back
Topp