tror dere badekar stopper opp ting?

Lillebabs..

Glad i forumet
Jeg hadde "rier" natt til i går, men det roet seg ned. I går kveld begynte det litt på nytt og var jeg til sjekk hos jordmor, moden og 3 cm åpning. Ting kunne skje veldig fort men kan også gå sånn lenge sa jordmor. Tok badekar i går kveld for er så frøssen for tiden, og natta var så rolig som bare det. sov som en stein![;)]
nå er det begynt litt på nytt å har lyst å legge med i et vaarmt godt bad, men hva om det er det som gjør at det ikke tar seg opp.. eller?

hmmm.. tviler på at det stopper opp hvis det først er i gang, men jeg har ikke peiling..

men så fantastisk at du fikk en skikkelig god natts søvn! da er du kanskje klar for å føde i natt[;)]

jeg ville tatt meg et bad! stopper det opp ville jeg gått litt i trapper for å sette i gang igjen[8D]

krysser fingra for deg!

stoppe d ikke. brukt badekar under første del av fødselen.va veldig godt. 

ORIGINAL: CaKa*

vet ikke helt åssen det er, men er det ikke noe med at hvis man vil bruke badekar som smerteli ndring eller føde i vann så skal men ikke gå for tidlig oppi fordi det kan gjøre at riene stopper opp litt?

jeg og mener jeg har hørt det, men jeg vet ikke sikkert:p

ORIGINAL: Rutla

vet ikke helt åssen det er, men er det ikke noe med at hvis man vil bruke badekar som smerteli ndring eller føde i vann så skal men ikke gå for tidlig oppi fordi det kan gjøre at riene stopper opp litt?

er det jeg og har hørt [8D]

Signerer denne, men er usikker..

Under første fødselen satt jeg i badekaret på fødestua til fødselen kom ordentlig i gang, da lindra ikke vann lenger og jeg måtte ha lystgass. Det stoppa i alle fall ikke opp noe for meg da:) Denne gangen rakk jeg ikke noe badekar..

varmt vann roer ned hvis det bare er kynnere, men hvis fødselen virkelig er i gang vil ikke et varmt bad stoppe det. Husk at man bruker badekar som smertelindring på sykehuset. De hadde ikke gjort det hvis det stoppet opp fødsel...

Jeg gikk i badekaret relativt umoden med to cm. åpning. Etter en og en halv time hadde jeg 10 cm. åpning og pressrier, så det stoppa iallefall ikke noe hos meg [;)]

Sniker fra mars. Hos meg forsinket det fødselen. Havnet inn på sykehuset 02.30 med 4 cm. Ikke før kl 10.00 var det 6 cm. Jordmor mente at jeg var blitt plassert for tidlig i badekar og dette var årsaken til at alt tok tid og at de måtte ta vannet mitt.
ORIGINAL: lykkelige meg

Jeg hadde "rier" natt til i går, men det roet seg ned. I går kveld begynte det litt på nytt og var jeg til sjekk hos jordmor, moden og 3 cm åpning. Ting kunne skje veldig fort men kan også gå sånn lenge sa jordmor. Tok badekar i går kveld for er så frøssen for tiden, og natta var så rolig som bare det. sov som en stein![;)]
nå er det begynt litt på nytt å har lyst å legge med i et vaarmt godt bad, men hva om det er det som gjør at det ikke tar seg opp.. eller?

var det jeg også har fått beskje om[8|] muli det er noe i det da..

Back
Topp