tror dere at

orkidee3

Gift med forumet
det går an å leve sammen i mangen mangen år (15 år å oppover )med samme person å likevel kjenne lidenskap å at det føles godt å være sammen med den personen?
ville ta på h*n ,kose,berøre,kysse,ha sex osv ..etter så mangen år??

eller tror dere at alt det dør ut etterhvert?uansett liksom

ja det tror jeg[:)]

Jeg tror og håper det går ann.  :)

Men selvfølgelig så er det viktig å jobbe for at lidenskapen og kjærligheten skal vare!
Hver bryllups-dag (1 juli) er vi på kjærestetur. bare oss to. :)  Gjerne en hel helg. :)
I fjor hadde vi utrolige 6 dager i Liverpool!! 
Vi har vært sammen i 12 år, gift i 9. :)

Det er vell noe som går i bølger og daler tror jeg. F.eks jeg hadde aldri sett noen som var så forelsket som mamma og pappa rett før han døde, da hadde de bodd sammen i over 20år! Pappa tok mamma på rompa og kysset og klemmet hele tiden[:)]

ORIGINAL: skravla

ja det tror jeg[:)]

jeg tror også det.vi har vært gift i 9,5år og enda så har vi den lidenskapen mellom oss.men selvsagt som alt anna her i livet så har det vært opp og ned og vi har også hatt våre down perioder.men det er viktig å jobbe med et forhold og skape lidenskap[;)]
vi har fire unger så det er sjeldent tid til kjærestetid,men likevel så gjør vi sånne småting for hverandre i hverdagen som holder spenningen i forholdet!

Var på 49 års bryllupsdagsfest i dag og det virker aldeles ikke som lidenskapen har forsvunnet der i gården. Håper virkelig jeg har det sånn med typen når vi blir like gamle[:D]

ORIGINAL: Windy

Jeg tror og håper det går ann.  :)

Men selvfølgelig så er det viktig å jobbe for at lidenskapen og kjærligheten skal vare!
Hver bryllups-dag (1 juli) er vi på kjærestetur. bare oss to. :)  Gjerne en hel helg. :)
I fjor hadde vi utrolige 6 dager i Liverpool!! 
Vi har vært sammen i 12 år, gift i 9. :)

så fantastisk!!![:)]

har dere det kjempebra sammen?lykkelig gift å alt..
ok..dumt å svare på det her [:D]
ikke svar hvis du ikke vil altså
men er så facinert over det..at det i det hele tatt går an får meg så glad[:)]

ORIGINAL: carca

Det er vell noe som går i bølger og daler tror jeg. F.eks jeg hadde aldri sett noen som var så forelsket som mamma og pappa rett før han døde, da hadde de bodd sammen i over 20år! Pappa tok mamma på rompa og kysset og klemmet hele tiden[:)]

ntåååh[:)]

ORIGINAL: Oka

Var på 49 års bryllupsdagsfest i dag og det virker aldeles ikke som lidenskapen har forsvunnet der i gården. Håper virkelig jeg har det sånn med typen når vi blir like gamle[:D]

trodde med engang at det var dere som hadde 49 års bryllupsfest[:D]

men herregud da!!!jeg blir helt rørt jeg!!at det går an..[:)]

Jeg tror ikke kjærligheten er like stor som i begynnelsen, den vil nok dempe seg litt, men når man blir grå og skrukkete så er ikke utseende og sex man tenker på vil jeg tro...det er det å ikke føle seg ensom og ha en å dele hverdagen med!

ORIGINAL: *Frøken F*

Jeg tror ikke kjærligheten er like stor som i begynnelsen, den vil nok dempe seg litt, men når man blir grå og skrukkete så er ikke utseende og sex man tenker på vil jeg tro...det er det å ikke føle seg ensom og ha en å dele hverdagen med!

men selv om man har vært sammen fra en var feks 20 år til man er 40-50 år..å fortsatt kan se på sin kjære med lidenskap å spenning i blandt,,det lurer jeg på om er mulig..like mulig som det er å bli skillt liksom..

[:)]Tja... Vet ikke jeg... Men har jo bodd sammen med gubben i godt over 19 år..Og vi har ingen planer om å slutte med det[:D]
Han er min store kjærlighet,en snill mann og en fantastisk far (og elsker! Sex blir bare bedre med årene nemlig[:D]) Jeg er snart 40,og gubben 8 år eldre - og jeg kan love at livet er noe mer enn å holde hånd,og droppe sex![8D]
[:-]Muligens litt ekkelt for dere ungdommer ,men men... Mine foreldre har vært gift i 43 år nå ,og går fortsatt å nusser på hverandre ,mine svigers var også kjærlige med hverandre.(De er gått bort nå.)
Jeg er overbevist om at man kan være sammen ,og glade i hverandre hele livet![;)]

ORIGINAL: MICAmor

[:)]Tja... Vet ikke jeg... Men har jo bodd sammen med gubben i godt over 19 år..Og vi har ingen planer om å slutte med det[:D]
Han er min store kjærlighet,en snill mann og en fantastisk far (og elsker! Sex blir bare bedre med årene nemlig[:D]) Jeg er snart 40,og gubben 8 år eldre - og jeg kan love at livet er noe mer enn å holde hånd,og droppe sex![8D]
[:-]Muligens litt ekkelt for dere ungdommer ,men men... Mine foreldre har vært gift i 43 år nå ,og går fortsatt å nusser på hverandre ,mine svigers var også kjærlige med hverandre.(De er gått bort nå.)
Jeg er overbevist om at man kan være sammen ,og glade i hverandre hele livet![;)]

all ære til dere!!!![:)]det gleder meg å høre om sånne forhold!!!
ekkelt???å høre om fantastisk godt samliv,å kos ,som er det mest naturlige her på jord..
langt i fra ekkelt..mer rørende spør du meg[:)]

Jeg tror ikke det nei

Ikke bare tror, jeg vet![:)] mine foreldre har vært gift i snart 22 år.. For det første har jeg aldri i mitt liv hørt dem krangle (selv om de selvfølgelig sikkert har vært uenige om ting og tang), og de går fortsatt rundt og småflørter hele dagene![:D]  

ORIGINAL: orkidee3

ORIGINAL: *Frøken F*

men selv om man har vært sammen fra en var feks 20 år til man er 40-50 år..å fortsatt kan se på sin kjære med lidenskap å spenning i blandt,,det lurer jeg på om er mulig..like mulig som det er å bli skillt liksom..

aha sånn ja...vel ja det tror jeg faktisk men tror det er en viss forskjell.mennesker forandrer sinn og verdsetter ting og livet annerledes etterhvert som de har erfart en del op gjennom åra.

Jo, det har jeg tro på.
Man har dårlige og gode perioder. Men tror aldri kjærligheten og goheten jeg føler for mannen min vil forsvinne helt. [:)]
Har vært sammen 8år og gift i 5. Men jeg er ennå håpløst forelsket!!!

ORIGINAL: orkidee3

ORIGINAL: MICAmor

all ære til dere!!!![:)]det gleder meg å høre om sånne forhold!!!
ekkelt???å høre om fantastisk godt samliv,å kos ,som er det mest naturlige her på jord..
langt i fra ekkelt..mer rørende spør du meg[:)]

Vi har nemlig bestemt oss for å bli ett av de nusselige parene med stokk ,tassende arm i arm.. Gjelder å ha et mål[:D]

Back
Topp