Tror dere at en katt

Juliette

Forumet er livet
vil sove inni en matsøppelkasse i natt?[8|]

Skulle ut med søpla nå, og da jeg åpna den som er til matsøppel, så satt det ei katte inni den. Skvatt så jævlig at jeg bare slapp håndtaket og døra smalt igjen. Har litt noia for katter, er vant til hunder...

Så- til dere kattemennesker: Bør jeg gå ut igjen og slippe den ut? Eller ligger den der fordi den faktisk vil være der i natt? [8|]

Litt spesielt spm hehe[8D]

SElvsagt skal du gå ut å slippe den ut [:-][:-][:-][:-][:-][:-]

Ville sluppet den ut jeg, tviler på den vil sove der, var vel noe som luktet god opp i der da, sikkert derfor den har kommet seg oppi.[:)]

slipp den stakkars katta ut ja...og etter at du smalt igjen lokket er den sikkert livredd nå..

ORIGINAL: Skjønningene sine

sier seg selv [:-]

Ups, ja, det gjør vel egentlig det. Skvatt bare så innih....og ble faktisk i tvil om katter faktisk ønsker seg en slik lun krok å sove i...[8D]

Men - jeg gikk tilbake, men der kom det ingen katt ut[8|] Holdt døra lenge oppe....har den blitt så skremt at den har gjemt seg oppi en av de to kassene der? Eller kan det ha vært en åpning bak eller noe den har kommet seg inn og ut fra.....Er ikke min egen søppelkasse, er en felles

Føler meg nesten som en dyremishandler nå som lot døra smelle igjen...skikkelig dårlig samvittighet her nå[X(]stakkars pus....men jeg klarer bare ikke stikke hånda opp der, altså, litt skrekken...ikke noe lys der heller, ser ikke en dritt..[&:]

Siden den ikke kom når du prøvde på og slippe den ut, vill jeg latt lokket stå åpent en stund, gått inn..
Så gå ut litt senere og lukkke den igjen. Ikke sikkert den tørr og komme mens du er der.

ORIGINAL: Bollak

Siden den ikke kom når du prøvde på og slippe den ut, vill jeg latt lokket stå åpent en stund, gått inn..
Så gå ut litt senere og lukkke den igjen. Ikke sikkert den tørr og komme mens du er der.

Ta med deg mobilen ut og lys nedi så ser du.

Men døra går igjen av seg selv, kan ikke sette en stein der el. heller for å holde døra oppe da døra er over bakken (andre dør av to oppå hverandre)

ORIGINAL: CandyMam

slipp den stakkars katta ut ja...og etter at du smalt igjen lokket er den sikkert livredd nå..

[X(]

ORIGINAL: [Frk.K]

Å nei, får noia bare av tanken. Scarymovie...å se to lysende øyne stirre mot meg....selv om jeg vet den er pisseredd den også

ORIGINAL: Juliette

ORIGINAL: [Frk.K]

Å nei, får noia bare av tanken. Scarymovie...å se to lysende øyne stirre mot meg....selv om jeg vet den er pisseredd den også

Serjo litt mer enn øynene når du lyser da..Syns du skal gjøre det for katten sin del..

Har du sånn plastikk søppelkasse? Kan jo prøve å legge ne søppelkassen på bakken så kan den bare tusle ut når den er klar.  

Back
Topp