tror dere?ang solvipect

lille iskaffe

Forumet er livet
sunniva hoster veldig og jeg tenkte at jeg skulle prøve solvipect bare for å dempe hosten.Brukte det litt i går og 1 gang i går.Men hun leverer helt tynt flytende bleier.Begynte i går kveld og fortsatt i dag.Nå er det bare "vann" med farge.Tror dere det er solvipecten eller en omgangssyke runde til? har bae gitt solvipect 1 gang kl.07.00 i dag. Var 1/2 t-skje bare.

Vanskelig å si... Mine barn reagerer ikke på solvipect med løs mage.... men det er jo individuelt hvordan man reagerer... Håper hun blir bra snart hvertfall[:)]

dytt

Hm.. i felleskatalogen står det faktisk ingen bivirkninger på solvipect.
Går ut fra det er vanlig, og ikke solvipect comp hun får. det inneholder ethylmorfin, som kan gi forstoppelse.

Får allikevel håpe for deres del at det ikke er omgangs syke, for det er kjipe greier[&:]

ORIGINAL: Marati

Hm.. i felleskatalogen står det faktisk ingen bivirkninger på solvipect.
Går ut fra det er vanlig, og ikke solvipect comp hun får. det inneholder ethylmorfin, som kan gi forstoppelse.

Får allikevel håpe for deres del at det ikke er omgangs syke, for det er kjipe greier[&:]

jepp er vanlig hun bruker.Ringte legevakten nå og de sa det var en del som fikk suppe avføring av den solvipecten hun får. Stakkars, sikkert vondt i magen og greier[:(]

Back
Topp