Tror den ene fisken min føder!!!

~Pippi Lang Pupp~

Glad i forumet
UEEEEEEEEE [&:] Måtte ta den ut av akvariet fordi de andre fiskene så ut til å gå å nappe den i rompa hele tiden [8|] Vi har lenge sagt at den må være gravid, for den er 3 ganger så feit som de andre. Så siden den ikke fikk være i fred i dag, tenkte jeg at det kanskje er noe på gang! Føler fiskene smerte forressten? Vet at mange sier de ikke gjør det, men jeg tror at en fisk syns det er vondt å få en krok gjennom kjeften, og da er det vel vondt å føde også? Eller? [8|] Dakar fisken. Den er ca 1,5 cm lang, og 2 cm bred [:D] Meget tjukk liten sak!

Oioioi så spennende. Hold oss oppdatert!

Hvor har du fisken nå da?
I ett melkeglass? En blank bolle?
Er dte gullfisk?
Hva heter hun?

jeg hadde tre fisk som var gravid en gang og de ble faktisk så store at de revnet... mener de het guppy eller no...

Jeg har den (sier den, for vet jo ikke med sikkerhet at det er ei hu [:D] ), i en chips-skål [8|]. Det er en liten guppi. Fikk de for noen mnd siden bare, så de er jo bittesmå bebiser selv! Men de har vokst noe ekstremt da! Og denne ene er sånn trillrund, mens de andre er normale, så vi tror den skal ha fiskebebiser, i allefall. Men vet ikke noe med sikkerhet. Den heter "tjukkasen" [:D] Må kjøpe sånn yngle-boks senere. Hvis den skal føde, bør den være i sånn boks med en gang, eller holder det at den får være i fred i eeehh, chipsskåla?

arti å se masse baby-fisk i akvariet [:D] æ har såppas stort akvarie me mye planta så babyan kan gjem sæ i, så treng ikke føde-kasse...

Lykke til da!!

Hihi tok du fisken opp av akvariumet fordi den skulle føde? Håper du la den oppi vann da [:D] Morro når fiskene får barn.. Håper du har en sånn "fødesak" så de kan være oppi der.. Og etterpå hold mammaen adskilt fra barna, ellers spiser hun de opp [:D]

ORIGINAL: ~Mor Godhjerta~

Må bare ønske lykke til.
Hold oss oppdatert da. [:)]

Back
Topp