Tror de skal sparke seg ut :-P

Novemberskatten

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Virker som om de har konkurranse om hvem som greier å sparke seg ut først :-D Er så spent på hvordan de ligger nå for kjenner bevegelser helt nedi med trusekanten:-)

Jenta mi driver også å sparker ned mot "utgangen" innimellom, og det føles skikkelig ubehagelig :-P Men jeg tar hvert eneste spark med et stort smil, uansett hvor ekkelt det kan være ;-) Håper bare hun lkke faktisk sparker hull på sekken sin (Tror det er veeeldig godt gjort da).
Men ellers tror jeg fortsatt hun ligger med hodet opp, ryggen mot min høyre side og bena nedover/og mot venstre. Er iallefall sånn det kjennes ut utifra sparkene :-)
Er vel såvidt jeg vet ennå noen uker til de snur seg? Vi er vel begge 24+3 idag :-)

Jenta mi driver også å sparker ned mot "utgangen" innimellom, og det føles skikkelig ubehagelig :p Men jeg tar hvert eneste spark med et stort smil, uansett hvor ekkelt det kan være ;-) Håper bare hun lkke faktisk sparker hull på sekken sin (Tror det er veeeldig godt gjort da).
Men ellers tror jeg fortsatt hun ligger med hodet opp, ryggen mot min høyre side og bena nedover/og mot venstre. Er iallefall sånn det kjennes ut utifra sparkene :)
Er vel såvidt jeg vet ennå noen uker til de snur seg? Vi er vel begge 24+3 idag :)

Ja jeg bare kvepper til jeg når det skjer :-) Er så rart liksom. Jeg aner ikke hvordan de ligger nå. Gutten lå i sete for ett par uker tilbake :-) Får sjekke på neste kontroll på sykehuset :-) Jeg er 24+2 i dag jeg men det nærmer seg for oss begge nå :-)

Min varierer med å sparke både ved navlen og nede ved skambeinet. Trur min er en turner for tiden.

Her er det turning over hele magen. Er skikkelig fart i denna ungen. Sparker og styrer i alle retninger. Er ikke lenge før ribbeina treffes tror jeg. Skvetter ofte til når plutselig hele magen flytter på seg. Umulig å vite hvor hode er her :-P

Mye bevegelse her og men aner virkelig ikke hvilke kroppsdeler jeg kjenner eller hvordan han ligger for det er jo bevegelser overalt ofte;D Er førstegangs også så det er liksom litt nytt alt dette:p

Her er sparkene som regel ved navlen eller trusekanten (på blæra :p ) umulig å kjenne hvordan han ligger, men av og til kjenner jeg bittesmå dylt, som jeg tror kan være hendene:) noen spark er så kraftige at jeg skvetter til! Følte hele sengen rista her en dag, veldig morsomt :D <3

Han min her ligger iallefall skikkelig på tvers og koser seg! Sparker med beina sine opp under ribbeina mine på høyre siden! Litt ubehagelig tidvis! Men også veldig veldig koselig. Mye liv :)

Vesla her er litt overalt virker det som :-) men absolutt ikke kickbokseren som storesøster var

Rimelig aktiv lillemann her å ja. Våkner jeg på natt er det full fest inni magen. Han holder til oppe ved ribbeina og laaangt ned, kjennes nesten som at han holder på å sparke seg ut. Men, er glad så lenge jeg kjenner liv, selv om det kan være litt ubehaglig til tider.

Back
Topp