Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja barna tror på julenissen og han kom ifjor hihi vi fikk besøk av en veldig trivelig julenisse med muslimsk bakgrunn naboen til mamma og pappa. Det var helt fantastisk
Ja. Men i år tror jeg nissen kommer til å legge igjen pakke på trappa. Mannen pleier å være nisse og i år tror jeg storebror er så stor at han kommer til å avsløre han. Lillebror er livredd nisser så like greit om vi dropper det for hans del enda.
Barna?!?! Hallo.. jeg tror da jeg også Skogsnissen finnes
Jeg har ei på 7,5 som virkelig tror på nissen!! Men når hun har en mor som tror også da så skjønner jeg jo det godt
Men hun tror virkelig at han som kommer på døra er nissen, vi har en "norsk" nisse som har alltid samme klær og ikek maske så er vel derfor hun tror... hun sier han har ekte øyer. Hun skjønner at de på kjøpesentre eller de som deler ut godis her og der før jul er bare noen som har kledd seg ut, og har også hatt ivrig diskusjon med venner om hvem som kommer på julaften. Har også vært så heldig at naboer har stilt opp så både onkler og bestefar har vært inne i stua når nissen kommer. Hun sier at hos pappa er ikk den ekte nissen