Tror barna deres på julenissen?

Åtteåringen tror enda, og jeg håper han fortsetter en stund til. Elleveåringen later som (sannsynligvis for min skyld, eventuelt for broren sin). Jentene på tolv og femten er veldig klar over at mammaen handler nissegaver, men spiller med for de to minste sin del. Jeg tenker at minste på to og et halvt er veldig gira på nissen til neste år, det gleder jeg meg til.
 
Mellomste på snart 6 gjør.
Eldste på 10,5 sluttet med det for et par år siden.
Minste på 2,5 år tror ikke han husker nissen fra i fjor..
 
Tja... mini er snart to, og tror vel på det meste vi sier [emoji6]
 
Ja, det gjør de og prater mye om nissen nå som julen nærmer seg , de er (snart) 3 og 4,5 år :smug:
 
Minste er to og husker ikke jul eller nisse eller noe av det der

De to på 6 og 9 har jo egentlig avslørt det. Men de vil så gjerne tro at det fortrenger de, og tror litt likevel...
 
Fireåringen har bedt meg ringe til julenissen flere ganger nå for å si at han ønsker seg det og det og at han må komme nå:p
 
Ja, guttungen på 4 tror fremdeles :) Julenissen kommer med julestrømpe og en gave på natta, natt til julaften :) Gaven er ventegave, så den får han åpne på morgenen (noe å gjøre i løpet av dagen) :)
 
Gleder meg til mini blir stor nok til å tro på nissen ;)
 
Ja, fem år. Jeg har aldri hatt noe ønske om det og har aldri blitt forsøkt lurt til å tro på det selv:) men hun er en fantasifull liten dame og nå synes jeg det er litt artig at hun gjør det:)
 
Femåringen tror, ja, og det kommer bok toåringen også til å gjøre i år når det ligger pakker fra nissen under treet. :p Nissen kommer på besøk et par ganger også både på adventskafé og julaften hos svigers :p Ja, og i barnehagen, men han har femåringen gjennomskuet :p
 
4 åringen tror . Frøkna er 2 år og kommer nok til å tro ja ;):)
 
2åringen er veldig opptatt av nisser for tiden..og han har møtt nissen på et kjøpesenter:p
 
7 åringen her tror <3 og jeg kommer til å gjøre julenissen magisk så lenge det er mulig:)
 
7 åringen her tror <3 og jeg kommer til å gjøre julenissen magisk så lenge det er mulig:)

Signerer denne. :) Nå er barna mine 1 og 3 år, men 3-åringen TROR!!! (med store bokstaver og utropstegn) ☺️ Nissen er jo helt fantastisk, han har små fugler ute som ser alt en gjør, han kommer med alt man har ønsket seg, om natta, i en slede som blir dratt av flyvende reinsdyr, de lander på taket (!), nissen spiser så opp grøten og saften vi har laget til han, svarer så kjærlig på brevet vi har skrevet, legger godteri i strømpa, OG legger gaver under treet. Hvor fantastisk er ikke denne fyren, som gjør alt dette mens vi sover, og bare gleder oss til å stå opp for å se om ”han” har vært her! Og han skuffer aldri. ☺️

Julen er magisk, og vi lever og ånder for denne magien. Den kommer vi til å bevare så lenge det bare går, og gjerne enda lenger. ☺️

Nesten så jeg tror på nissen selv i blant, jeg har jo fått alt jeg noen gang har ønsket meg. ❤️❤️
 
Back
Topp