Trooor jeg hører til her..

Mjølkesjokolade

Gift med forumet
Fikk denne i dagtidlig. En veldig svak test sådan. Har ikke hatt mens siden 10. desember, så vanskelig å vite når Tr er.. Skal ta en ny om et par dager. Hva tenker dere?
 

Vedlegg

  • 26CCEEB4-C64D-4985-B821-114B19397E89.jpeg
    26CCEEB4-C64D-4985-B821-114B19397E89.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 105
Velkommen! Ser lovende ut, denne. Gleder meg til å se neste :hello2
 
Fikk denne i dagtidlig. En veldig svak test sådan. Har ikke hatt mens siden 10. desember, så vanskelig å vite når Tr er.. Skal ta en ny om et par dager. Hva tenker dere?

Gratulerer og velkommen :smiley-angelic003:HeartpinkGleder meg til å se neste test:happy093
 
Tusen takk dere ♥️
er det fortidlig å prøve med en digital i morgen? Siden den er såpass svak? Trenger de mer hcg enn andre tester for å gi utslag?
Den jeg tok idag er en vanlig test, ikke tidlig.
 
Tusen takk dere ♥️
er det fortidlig å prøve med en digital i morgen? Siden den er såpass svak? Trenger de mer hcg enn andre tester for å gi utslag?
Den jeg tok idag er en vanlig test, ikke tidlig.

Syns jeg er vanskelig å si, legger ved bilde av mine strimler da jeg fikk utslag på digital. Den nederste strimmelen er tidligtest og den øverste er vanlig test:happy:
 

Vedlegg

  • IMG_20220301_062602.jpg
    IMG_20220301_062602.jpg
    1,2 MB · Visninger: 61
Tusen takk dere ♥️
er det fortidlig å prøve med en digital i morgen? Siden den er såpass svak? Trenger de mer hcg enn andre tester for å gi utslag?
Den jeg tok idag er en vanlig test, ikke tidlig.
Mulig du bør vente til i morgen så du kan teste med morgenurin igjen, siden den er mer konsentrert.
 
Syns jeg er vanskelig å si, legger ved bilde av mine strimler da jeg fikk utslag på digital. Den nederste strimmelen er tidligtest og den øverste er vanlig test:happy:
De var relativt klare, ja. :)
Tror jeg venter ett par dager til før jeg tar en ny. Vist jeg klarer :smiley-ashamed005
Syns jeg er vanskelig å si, legger ved bilde av mine strimler da jeg fikk utslag på digital. Den nederste strimmelen er tidligtest og den øverste er vanlig test:happy:
 
Det var jo en tydelig strek. Gratulerer !
 
var det jeg tenkte. :)
Men de er ganske dyre, så tenker at de kan vere lurt å vente til de vanlige evt blir sterkere..
Hvis du har butikken Normal i nærheten er de digitale CB testene ganske mye billigere der, tror de koster ca. 120 kr der kontra 180-190 på apoteket :)
 
Det var jo en tydelig strek. Gratulerer !
Tusen takk ♥️

Syns det er så vanskelig å vite når jeg tidligere har fått knall positive tester med de andre arvingene, så er litt «nytt» dette. Også føler jeg at det er feil eller falsk test. :sorry: Men her er det mange flinke testjenter, så stoler på dere til det evt blir en digital gravid eller om den etterlengta tanta kommer.
 
Tusen takk ♥️

Syns det er så vanskelig å vite når jeg tidligere har fått knall positive tester med de andre arvingene, så er litt «nytt» dette. Også føler jeg at det er feil eller falsk test. :sorry: Men her er det mange flinke testjenter, så stoler på dere til det evt blir en digital gravid eller om den etterlengta tanta kommer.
Jeg testet på digital dagen etter en svakere test enn det der. :)
 
Fikk denne nå. Skjønner ingenting. :wideyed: Tok en strimmel også, kunne skimte noe, men svakere enn den jeg tok i går.. Dog en annen test..
Men da er jeg ikke gravid da:schocked028
Kan ta en ny i morgen bare for å sjekke, men..
 

Vedlegg

  • 18ED0AE3-E027-41DE-A7B3-9C35967A5810.jpeg
    18ED0AE3-E027-41DE-A7B3-9C35967A5810.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 45
Fikk denne nå. Skjønner ingenting. :wideyed: Tok en strimmel også, kunne skimte noe, men svakere enn den jeg tok i går.. Dog en annen test..
Men da er jeg ikke gravid da:schocked028
Kan ta en ny i morgen bare for å sjekke, men..
Kan være kjemisk. Jeg hadde det i desember, og da hadde jeg svake tester som ikke ble sterkere:meh: håper de blir sterkere for deg :happy:
 
Kan være kjemisk. Jeg hadde det i desember, og da hadde jeg svake tester som ikke ble sterkere:meh: håper de blir sterkere for deg :happy:

Har vert inne på tanken. :)
Får ikke gjort noe fra eller til, får bare ta en ny i morgen. :) Er den like svak eller helt hvit, så har nok kroppen ordnet opp, og da er det bare å vente på mens igjen:oops:
 
Back
Topp