T turtles Elsker forumet 8 Feb 2011 #5 nei fysj!![:'(] Men jeg ser på TopGear pga de er så utrolig morsomme alle 3[:D]
J Julenissen Betatt av forumet 8 Feb 2011 #8 Så bedre ut før![8D] Før han kræsja og holdt på å stryke med..
M Martha2 Gift med forumet 9 Feb 2011 #11 ORIGINAL: Bambilicious Ehm.. nei.. [8D] Men tror du det er mange som ser på Top Gear TIL TROSS for bilene? Der har du meg! Finnes ikke bilinteressert, men elsker programmet! [:D][:D] jaa de er jo knall de tre![:D][:D]
ORIGINAL: Bambilicious Ehm.. nei.. [8D] Men tror du det er mange som ser på Top Gear TIL TROSS for bilene? Der har du meg! Finnes ikke bilinteressert, men elsker programmet! [:D][:D] jaa de er jo knall de tre![:D][:D]
E echs Flørter med forumet 9 Feb 2011 #12 ORIGINAL: Bambilicious Ehm.. nei.. [8D] Men tror du det er mange som ser på Top Gear TIL TROSS for bilene? Der har du meg! Finnes ikke bilinteressert, men elsker programmet! [:D][:D] [:)]
ORIGINAL: Bambilicious Ehm.. nei.. [8D] Men tror du det er mange som ser på Top Gear TIL TROSS for bilene? Der har du meg! Finnes ikke bilinteressert, men elsker programmet! [:D][:D] [:)]