Troooor jeg må flytte ut herifra....

miss25

Elsker forumet
Lurer på om jeg kanskje har hatt en kjemisk graviditet..
Fikk jo positive tester tirsdag, onsdag og torsdag i forrige uke.. Testet igjen på fredag og lørdag og de va negative
men jeg har ikke begynnt å blø enda, så blir gaaaal av å ikke vite hva som skjer.. Skal til lege på torsdag..

Noen her som har erfaring med kjemisk graviditet og som vet hvor lenge etter man begynner å blø???

jeg har hatt kjemisk, tr kom fort det jeg husker er at hcg må ut av kroppen før tr kommer slik husker jeg det

men om det stemmer er en anna sak husker at jeg hadde vært å tatt blodprøve på hcg si det var på en mandag da var den i to siffra og ande gang var den på 5

dagen etter på fikk jeg tr på kvelden

men om at det stemmer? er lenge siden nå

håper at alt vil gå bra med deg

Får heller håpe det er falske negative du får nå:/ At hcg nivået i kroppen din bare trenger litt tid:)

Jeg har vært bort i det samme. Fikk positive tester fra 10 dpo, men når jeg var 5 uker på vei var de negative. Begynte å blø 2-3 dager etter det.

Dessverre er det er veldig dårlig tegn, da det tydelig tyder på synkende hcg

Sjakkruta skrev:
Jeg har vært bort i det samme. Fikk positive tester fra 10 dpo, men når jeg var 5 uker på vei var de negative. Begynte å blø 2-3 dager etter det.

Dessverre er det er veldig dårlig tegn, da det tydelig tyder på synkende hcg

Ja, har egentli innfunnet meg med at det er negativt og at jeg ikke er gravid lenger, men synes at mensen burde kommet snart da, så vi kan begynne å prøve igjen:)

Back
Topp