trooooor...

Finnsikkemer

Forumet er livet
at det er sykt mange inne å snoker på oss :P bare sjekk på terminliste tråden.. nesten 700 visninger :P hehe

Er nok mange brukere, men det er det nok uansett ;) Jeg for min del er veeeeldig forsiktig med hva jeg deler nå i begynnelsen, siden min situasjon er ganske spesiell og lett og kjenne igjen :/ så kan jeg heller være litt mer åpen når det er offesielt ;)

Jeg snoker!! Hehe, ser så koselig ut her inne og jeg har et bittelite håp om en bitteliten spire :) Ikm førstkommende mandag og hvis den er positiv så havner jeg her ;)

De får bare snoke så mye de vil:) jeg opprettet ny profil da vi ble prøvene, kommer til å bruke den gamle etter uke 12 tenker jeg:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum

frøken spent! du er mer enn hjertelig velkommen! :D men tror nok det mange som bare er nysgjerrige og.. som ser etter kjent folk :P

Jeg er inne der å ser flere gangen om dagen :D Bare for å se om det er flere med termin samtidig som meg ;)

Jeg har oxo titta litt der inne :) da jeg snek, for å se om jeg kjente igjen noen navn :)

Jeg er nok en liten snoker jeg og ;-) ;-) skal teste neste uke. Dette er jo så spennende :-)

Back
Topp