Trooooooooneeeeeeee!

Tekanna

Forumet er livet
Sommerfuglene
Satt og smugtittet på bryllupsbildene dine, og plutselig så såg jeg et kjent fjes!

Din bror var en av de jeg såg på i smug i nærmiljøet! 

Sukk. Ungdomsminner.

*dytt*

Hehe verden er ikke stor =)

Det er helt sant :p

Så vittig!! Ha ha ha ha!!!!!

Ikke rart du vet hvem han er da, når vi alle gikk på skolen sammen, ha ha ha ha!!!
Men han er jo nærmere deg i alder, så du hadde nok kjent ansiktet hans før mitt ja :)
Fotografen :) Han er så dyktig!!! Han som tok bildene våre, selvfølgelig :)

CrazyBeautiful skrev:
Trone, egen tråd om broder'n din. :)

Jaggu ikke verst det!! He he he!! Skal si det til han når han kommer hjem jeg, he he he!Kjøpte nettopp flybillett til han innenlands i Thailand nå :) Ikke lenge før han kommer hjeeeeem! :)

Tar jeg helt feil om han er 85modell? (og hva gikk det av meg når jeg postet denne tråden? At jeg var avstandsfirelska i en fyr på skolen jeg ikke ante navnet på før 10 år seinere da jeg fant ut at det var broren til ei på bv) Hei frøken social skills. :p

Nå lurer jeg fælt på hvordan dette mannfolket ser ut :P

Rekekreke skrev:
Nå lurer jeg fælt på hvordan dette mannfolket ser ut :P

knis.

Så bra :P

Kjenner jeg reka rett hadde hun vel ikke sovnet pga hun hadde lurt på åssen han såg ut :P

He he he he!!! Måtte jo ha noe gøy i natten!! :) :) :) :)

Og lure meg sa meg frivillig til å jobbe overtid nå.. Var egentlig ferdig kl 07 jeg. Gjeeeeeesp...!!!

Liten verden :)

kaffikåno skrev:
Liten verden :)

Så absolutt!

Har "møtt" på flere her inne som beviser det gitt. Trone er jo nevnt over her, ellers har jeg møtt på ei som var kirketjenervikar eller noe i den duren for farfaren min (som forsåvidt bor på et lite sted med kun 300 faste innbyggere.), jeg har møtt på ei som bodde i det gamle huset jeg har delvis har vokst opp i (igjen en enda mindre bygd der alle er i familie med alle...).  Og flere fra barneskolen og videregående :P

Trone skrev:
Er det noen flere som har gått på skole med oss her inne, Ripley? :D 

Jeg har bare sett sånne perifere, slike jeg egentlig ikke kjenner, men som hang på "Treff åtte", "Yngres", "guttis" og fra janitsjaren og en av disse 762424 forskjellige kristne klubbene... Sånne som jeg egentlig er usikker på om jeg gikk på skole med, eller om de også bare hang på storkiosken/tappen.  :P

Back
Topp