lindkva Forumet er livet 17 Jun 2011 #1 Sjekket værvarsel for neste helg og enn så lenge er det meldt bra Gleder oss til å besøke dere
Trone Gotta love ebay VIP 17 Jun 2011 #3 Jaaaaaaaaaaaaaa, jeg har sett det jeg også!! Blir så bra så bra!! :) :) Vi har jo tross alt bestilt godt vær, hihi!!! :D :D :D :D :D
Jaaaaaaaaaaaaaa, jeg har sett det jeg også!! Blir så bra så bra!! :) :) Vi har jo tross alt bestilt godt vær, hihi!!! :D :D :D :D :D
lindkva Forumet er livet 17 Jun 2011 #4 Trone skrev: Jaaaaaaaaaaaaaa, jeg har sett det jeg også!! Blir så bra så bra!! :) :) Vi har jo tross alt bestilt godt vær, hihi!!! :D :D :D :D :D hihi det blir bra!!! vi skal jo grille hvordan er det med mobilen din nå?? er den mottakbar for sms??
Trone skrev: Jaaaaaaaaaaaaaa, jeg har sett det jeg også!! Blir så bra så bra!! :) :) Vi har jo tross alt bestilt godt vær, hihi!!! :D :D :D :D :D hihi det blir bra!!! vi skal jo grille hvordan er det med mobilen din nå?? er den mottakbar for sms??
Trone Gotta love ebay VIP 18 Jun 2011 #5 Hååååper den nye kommer i morgen mens beybin og jeg er i dyreparken!! :) :) :) :) :) :)