Trone!!!

Macette

Glad i forumet
Husker du la inn en post med bilde av en svæær tåteflaske med melk du hadde pumpet. Jeg er der no jeg og.. Sinnsykt med melkemengder som dukker opp i den flasken, og jeg lurer jo på hvordan jeg skal begynne å begrense det... (skjønner jo at pumpingen øker produksjonen, men er så sår på niplene innimellom at jeg MÅ avlaste med pumpen!

Men altså... til spørsmålet ( jeg bare bla bla bla og kommer liksom ikke til poenget) - har du hatt melkespreng der det kommer som "lyn"?? For hos meg så har jeg begynt å få sånne lynende smerter som om det starter innvendig og at puppen blir fylt med melk på et par sekunder.. Men så går smerten vekk igjen.. kommer bare som et lyn for så å forsvinne helt.. så jeg lurer liksom på om det er melkespreng smerte eller om jeg begynner å få brystbetennelse igjen *snufs*.. Har nemlig ikke hatt sånn rar lynende smerte før når jeg hadde brystbetennelse eller melkespreng! Men så har jeg jo ikke hatt 200 ml i hver pupp heller da før.. så lurer på om det er mengden som gir den rare smerten!

Du kom jo til poenget nå, hi hi !! Men nå er det jo jeg som ikke kommer til poenget.. Jises... Heheheh!!

Ja, den lynende smerten som begynner "inni" puppen ja.. /¤(=#/%=/%= så vondt det er...!! Jeg har sånn selv om jeg ikke har melkespreng.. Ik... Jeg snakket med helsesøster om dette, og hun sa at dette var sånn som kunne skje. Jeg hadde det med snuppa også. Sukk. Men det hjelper jo ikke på smerten uansett om jeg hadde det første gang også.. [&:]
Jeg prøver å pumpe før jeg kjenner at puppene begynner å bli harde, for da vet jeg at smerten kommer snart..

Har du prøvd å legge til puppen? Bare at du legger flasketutten over nippelen? Brystskjold hjelper ikke på meg i det hele tatt... Men flasketutten hjalp masse! Det gjorde ikke fult så vondt å amme da. Produksjonen vil ikke bli mer/være stabil hvis man bare pumper. Amming hjelper på produksjonen. Så etterhvert vil mengden gi seg siden du pumper.
Nå har jeg nesten ikke noe melk i venstre meieri. Høyre er det nok i til ett måltid om gangen, men får ikke pumpet ut noe mer enn det han trenger :( :(

hehe![:D] Lett for!

Visste ikke at det funket med flasketuten og! Aldri tenkt på! Skal jeg gjøre. Så den smerten må vi altså bare leve med?! Uffameg! Er jo sinnsykt vondt! Jeg sitter jo og lager de grimasene, så folk begynner jo alvorlig å lure på meg! Jeg må jo bare prøve å legge han til puppen med flasketuten.. for å legge han rett på brystet er jo rene torturen, for han får jo ikke tar på den ene brystvorten så han bare biter og drar! Har så sinnsykt vondt nå! Men da skal jeg forsøke det neste gang han skal ha pupp!!!![:)] Så håper jeg at det jevner seg ut med melkebutikken

Takk for svar!

Ingen årsak! [:)]

Bare ha litt melk nedi tuppen av tutten slik at han kjenner melka og skjønner han må suge for å få noe ut.
Ellers så kan du jo prøve å ha på varme omslag når du kjenner at smerten begynner, massere de eller rett og slett bøye deg fremover og riste litt i de. Høres veldig teit ut og det ser teit ut, men det kan funke altså! :) He he he!!! helt sant! :)

[:D]Ja skal forsøke d! Tror deg jeg!

ORIGINAL: Trone

Du kom jo til poenget nå, hi hi !! Men nå er det jo jeg som ikke kommer til poenget.. Jises... Heheheh!!

Ja, den lynende smerten som begynner "inni" puppen ja.. /¤(=#/%=/%= så vondt det er...!! Jeg har sånn selv om jeg ikke har melkespreng.. Ik... Jeg snakket med helsesøster om dette, og hun sa at dette var sånn som kunne skje. Jeg hadde det med snuppa også. Sukk. Men det hjelper jo ikke på smerten uansett om jeg hadde det første gang også.. [&:]
Jeg prøver å pumpe før jeg kjenner at puppene begynner å bli harde, for da vet jeg at smerten kommer snart..

Har du prøvd å legge til puppen? Bare at du legger flasketutten over nippelen? Brystskjold hjelper ikke på meg i det hele tatt... Men flasketutten hjalp masse! Det gjorde ikke fult så vondt å amme da. Produksjonen vil ikke bli mer/være stabil hvis man bare pumper. Amming hjelper på produksjonen. Så etterhvert vil mengden gi seg siden du pumper.
Nå har jeg nesten ikke noe melk i venstre meieri. Høyre er det nok i til ett måltid om gangen, men får ikke pumpet ut noe mer enn det han trenger :( :(

Prøvde det en gang du nevnte det.. Men det funka ikke litt en gang.. Fikk IKKE til :P

Back
Topp