Trone!

Tittei! :) :)

Hvis du går inn på "min profil" oppe på siden her. Så er det et vindu/firkant som heter"Signatur". Der limer du inn [*img]http://img177.imageshack.us/img177/4294/forum2s.jpg[/img] Bare ta vekk stjernen på den første img-koden.

Så trykker du "oppdater" og deretter "ok".

Nå skal du ha bilde i signaturen din! [:)][:)][:)]

Jeg har bildet litt mindre enn det som var i avstemningen, siden jeg skal ha ett annet bilde ved siden av det igjen :)

hmm...jeg får det fortsatt ikke til jeg[8|]

jeg markerte det du skrev, kopierte og limte det inn der du sa. Deretter tok jeg vekk den stjerna, oppdaterte og trykka ok....

Åssen klarer jeg å gjøre feil når jeg får det inn med t-skje??[8D][:D]

Trone; Fy flate å fin signatur du har laget *inspirert* Lurer på om jeg ikke må herme litt etter deg allså [8|][:D]

hehe.. driver på [;)][:)]

ORIGINAL: Trone

Så bra den ble maiken!!! [:)][:)]

Takk og Takk [:D][:D]

får lage me ny prfil me den innpå eg og[:D][:D]

ORIGINAL: maiken87

Trone; Fy flate å fin signatur du har laget *inspirert* Lurer på om jeg ikke må herme litt etter deg allså [8|][:D]

kjempe fin signatur. eg tilhører februar forumet, men prinsesså valgte å komma 30 januar. så d blir vel litt dumt av meg å få den. hmmmmmmm

ORIGINAL: Trone

Nææææh... Er du ikke mest her inne da? [:D][:D]

JO eg e mest her. e jo her eg hørre t føle eg. e jo dokke eg "kjenne". men eg snike litt på januar inni mellom[:D]

(men trivest best her med februar mammaene og pappen[:D])

Siden jeg ikke akkurat er kreativiten sjøl, så er jeg litt hermegås jeg også[:D]
Mange fine signaturer her nå[:)]

Back
Topp