Trone! Nå stikker vi til toget!

Rekekreke

Gift med forumet
VIP
En herlig, litt spontan dagstur til Trone står på planen i dag. Det skal bli kjempekoselig!
Mini så en smule rart på meg da :P

"Kle på deg, så stikker vi på tur!"
"til hvem da??"
"Trone"
"hvem er Trone?"
"ei jeg har snakket med"
"har du møtt hu før?"
"Nei, bare snakket på pcen"
"He du blitt helt galen mamma! Vi kan ikke bare dra til noen vi ikke har møtt før sånn plutselig!?!?"

Tihi!

Han har rett... du er galen.. Trone er gæææææææææren... LOCO!!!

Dollface skrev:

Jeg tar det liksom bare forgitt av du dukker opp der og jeg.... Kan jo ikke gå glipp av den store muligheten lizzom!

Rekekreke skrev:

Dollface skrev:

Jeg tar det liksom bare forgitt av du dukker opp der og jeg.... Kan jo ikke gå glipp av den store muligheten lizzom!

tar til og med med meg arvingen og kula..

Dollface skrev:

Rekekreke skrev:

Dollface skrev:

tar til og med med meg arvingen og kula..

da vet jeg om en liten tass som blir veldig glad for noen å leke med :)

Snuppa var også litt sånn:
"Hæ? Ååååååh ja, fb og bv-venninne ja! ja daaaaaaa så! Nok en av de ja, men det er koselig det :)"

Og hun er kjempehappy for at både rekekreke sin mini og arvingen til dollface kommer. Det er nemlig så kjeeeeedelig å bare leke med jenter 

Takk for et kjempekoselig besøk!  Var gøy dere tok turen og så såååå på sparket da, moahahah!!!

Nå har jeg heve innpå den siste burgeren og tatt meg nok en is, hi hi hi!! Jeg var jo mett sånn egentlig, men plutselig så.. Ja, hva kan man si! Burde jo blitt mett etter først isen med dere og Dollface pluss grillingen! Men.. Jeg er jo "loco", såå :p

Håper turen gikk greit og at mini ikke sovnet, he he he!!! 
Neste gang blir det boller og brus!!! Juhuu!!!!!

Back
Topp