TRONE! Muffins igjen :D

Anniie

Flørter med forumet
Hei! Du, gidder du å gi meg muffins-oppskriften din igjen? Jeg skal lage til helgen, og er redd oppskiften jeg har kanskje ikke er "din". Og jeg NEKTER å lage andre muffins enn dem :D
Ps! Hvis noen andre ser dette og har den oppskriften motas dem med takk hos andre og ;)
 
He he he!! Du er vel herlig du!! :) :) <3

Kopierte den inn fra kakebloggen min:

Tones luxusmuffins:
100 gram romtemperet smør
150 gram sukker
3 stk egg
150 gram mel
1 ts bakepulver
1 ts vaniljesukker
0,5 dl eplejuice

* Rør smør og sukker hvitt, Rør inn ett og ett egg, sikt så inn tørrvarene. Tilsett juicen i en tynn stråle.
* Fyll formene 3/4 fulle. Stekes midt i ovnen, 175 grader i 20 minutt.



Koooos deg med de! Namnamnam!! :) :) :) 
 
Er så genialt altså!! Er dritfornøyd med den oppskriften faktisk, hahaha!! En iq-sikker oppskrift, eeendelgi!! Hihihihih!!!!!!!!!!!
*cockey jaaaah* Hahah!!!
 
Thank you!!!! :) :) :)
 
Hehe, ja skulle gjærne lagt ut bilde av dem! Men jeg har prøvd å legge ut bilde før her, men det funket ikke særlig bra, haha. Husker jeg la ut et bilde av mini, men det ble et skikkelig mini bilde :D

Skal du på tur foressten? Burde sikkert fått med meg det, men det er så travelt her om dagen; Bygging av hus (har akkurat kommet hjem nå etter å ha revet forskaling hele kvelden), full jobb, har mini fullt hjemme o.s.v o.s.v.... Så det går slag i slag, men det er jo kjekt da ;)
 
Såååå gøy!!!!! :) Håper dere får en fantastik tur!!!! Ja, muffinsene ble supre som vanlig ;) Nå venter jeg snart storinnrykk her! :)
 
Back
Topp