Trondheimsmammaer ;-)

Orsi

Andre møte med forumet
Vet ikke om det eksisterer en lignende tråd fra før men kunne ikke finne en.

Jeg tenkte at vi trondheimsjenter kunne bli bedre kjent her, og evt også avtale gravidtreff og lignende når det blir aktuelt. :-)

Hva med en liten introduksjonsrunde? :happy:

Jeg er 24 år, bor med mannen og dattera på 2 år (hu blir 2 i morgen faktisk ;-)) 5 mil utenfor Trondheim. Studerer til å bli sykepleier. Er i uke 13+5 i dag, og har foreløpig termin 16 september.

Jeg er 31 år, samboer med min nydelige hunk i leiligheten vår i Trondheim ;-) begges første barn. Jobber med produksjon og renhold, er ukependler.
Har termin 26.september, men "frykter" tidligere fødsel da jeg og gubben kom noen uker før termin begge to.

Jeg er 24, blir 25 i år. Bor sammen med min kjære samboer og vår 18 mnd gamle sønn i Heimdals-området. Jeg er hjemmeværende for tida, men har svært aktive dager med guttungen som ikke går i bhg. Tenker på å ta nettstudie av noe slag mens jeg er hjemme med babyen i magen. Er 11+0 idag med foreløpig termin 6 oktober, og mest sannssynlig fødsel på september :)

Jeg er 28 og mannen 33. Vi bor i rekkehus på moholt og dette blir vårt første barn :) jeg jobber som ped.leder i bhg :) er 12+3 i dag med foreløpig termin 28/9...

Vi bor på Stjørdal ☺

Trondheimsmamma her også ❤️ Men bor på østlandet pga jobben. My i Trheim og vi ska flytt tilbake så snart vi kan :-)

89'modell, mastergrad i barnevern, jobber som flyvertinne fordi det er en så fin jobb :-) født og oppvokst i Trheim, men bor nå ved Gardermoen pga jobben. Bor med norlænningen min og katten vår ❤️ vårt første barn.

Back
Topp