Trondheimsjenter?

Apekatt

Apekatt
Juli13-jentene
Hei!

Sniker fra juli 2013, og lurer på om det er mange som bor i Trondheim her? Er ikke så mange på juli'13 nemlig, og det hadde vært så kjekt å bli kjent med noen i nærheten... Har forresten termin 23.juli, så ikke umulig at det blir en augustunge her

Jeg bor også i Trondheim, men flytter nordover om en liten mnd..

Jeg bor i Malvik, ikke så langt unna, hadde vært moro med et trøndertreff :)

Jeg er fra tr.heim! Termin 9.sept, mn fikk ti dager før term sist, kanskje det blir august her også?!

Sunnland her ja :) skal til jordmor for første gang på onsdag. Det blir spennende

Ser ut som vi er tre stk på samme helsestasjon da! Da kan det jo godt hende vi blir satt opp i samme barselsgruppe :)

Ser ut som vi er tre stk på samme helsestasjon da! Da kan det jo godt hende vi blir satt opp i samme barselsgruppe :)

Blir vel Risvollan helsestasjon på meg, men har vært hos jordmor på Sunnland, siden de ikke har det på Risvollan. Har vært veldig fornøyd med dem - masse koselige folk der nede!

Uansett så er det ikke så langt i mellom oss da, så det hadde vært kjekt å treffes for trilleturer (og kanskje en gang før ungene kommer til verden?)

Jeg bor i Malvik, ikke så langt unna, hadde vært moro med et trøndertreff :)

Så absolutt artig å treffe andre i samme situasjon! Her er det litt hektisk med siste eksamensinnspurt akkurat nå, men har siste eksamen onsdag, og da blir alt så mye bedre.

Blir vel Risvollan helsestasjon på meg, men har vært hos jordmor på Sunnland, siden de ikke har det på Risvollan. Har vært veldig fornøyd med dem - masse koselige folk der nede!

Uansett så er det ikke så langt i mellom oss da, så det hadde vært kjekt å treffes for trilleturer (og kanskje en gang før ungene kommer til verden?)

Aha, skjønner! Er jo ikke alle helsestasjonene som har jordmødre.
Det går absolutt an å ha treff selv om vi ikke er i i samme gruppe via helsestasjonen. Mange som har både FB og BV-treff :)
Jeg for min del jobber frem til midten av juli, men det kan jo hende jeg har mulighet til å bli med hvis dere tenker å treffes før den tid. Følger med jeg ;)

Høres ut som om det er mange som hadde synes det hadde vært kjekt å treffes - og det er bra!

Men NÅR kunne dere tenkt dere å treffes? Jeg er akkurat ferdig med eksamen, og har plutselig litt mer tid å ta av. Skal riktignok jobbe 4uker, men kan gjerne finne på noe på kveldstid for min del. Om det skal være på formiddag, så må det være etter 8.juli, men da er kanskje noen på ferie?

Back
Topp