Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei jeg har termin den 27.10.06. Å det hadde Vært koselig å blitt kjent med fler fra Trondheim, som venter barn rundt denne tida. Vi har en gutt på 17 mnd. Så det blir artig med to tette:) Håper på å høre fra dere.
Jeg bor i Melhus Kommune, så jeg er ikke langt unna Trondheim. Jeg har termin 28.10.2006, det er en spennende tid vi har forran oss. Jeg har ingen barn fra før, det gjør denne tilværelsen ekstra spennende!!
Hei dere!!!
Æ vente mitt 3 barn... Syns det e litt sprøtt å tenke på egentlig [:D] Hadde vel tenkt å stoppe etter 2, men etter å ha fått ny kjæreste så har æ forandra mening[;)] Han har ingen fra før av så det e hans første... og æ kain itj nekt han å bli pappa heller hehe, han e utrolig flink med mine barn... Så vi får det nok fint...
Ellers så ska vi no på UL no den 16. Stor glæde oss... Vi e litt uenig om vi ska vite kjønnet. Æ syns det e mest praktisk å få en liten pekepinn på hvem som ligger dær inne, men pappa vil det ska være en surprise... Og om æ vælge å få vit og han ikke så veit æ med mæ sjøl at æ itj klare å hold det hæmmelig fram til oktober hehe... Kjæm jo til å avslør mæ når æ kjæm hjæm med gutte el jente klær hihi...