Trondheim?????

Nei ser man det...begynte å lure på om det ikke var noen her.. Jeg og bor i tr.heim med samboer og dattra vår på 3 mnd.

Så du er innflytter du og da..er fra lillehammer jeg da,samboeren er trønder da men han bodde i lhmr sammen med meg noen år også flytta vi hit for et år siden.. Er du langt på vei?

Altså jeg fødde for 3 mnd siden..og det var så fantastisk,og kjempe ålreite folk! Jeg var også sånn som hadde angst for sykehus men alt gikk supert! Har du vært på omvisning der? Du kommer sikkert på nye fødeavd du......

Altså jeg synes alt var så fantastisk der,og jeg var veldig heldig med sv.skapet og fødselen! Også klarte jeg meg med bare lysgass under fødsele,har du tenkt noe på smertelindring du vil ha?

Ja du ringer på fødeavd å sier når du har termin så får dere komme på omvisning. Det anbefaler jeg at dere gjør,veldig godt å vite og se. Pluss at jordmor som har omvisning forteller litt om div..

Jeg fikk også høre det hele tiden at folk ble så dårlige,merka det litt i begynnelsen jeg og men etterhvert gikk det supert! Jordmor sa til meg at jeg skulle gi lystgassen 5 sjanser dvs 5 rier. Og da gikk det supert!! Bare vær sterk og bestemt,du får det så mye lettere etter fødselen!

Yepp... Jeg kommer fra Trondheim, men flytta på "landet" for 4 år siden. Er fortsatt ikke alt for langt unna Trondheim, da... Bare 1 time med bil. Ser på meg selv som ei "trondheims-pi" ennå. [:D]

Ja absolut! Og ta med deg samboeren,han er like mye av det som du! Vi var i veien begge to og det var så trygt! Her har du tlf.nr til føden: 73868308

Hehe..ja er jo liksom skapt for dette da[;)] Min erfaring er værtfall og lære seg å stole på kroppen og lytte til kroppen! Jeg var veldig heldig,la bare på meg 12 kg og fødselen tok 2 1/2 time. Også stengte jeg alt ute som alle sa,jeg fikk høre hele tiden at "du kommer til å bli større,fødsel er et helvete" og i det hele tatt!

Altså folk er så opptatt av å bare skremme og ta frem det dem opplevde som fælt.

Ojoj..du vet hva du får ja[:D] Jeg fikk også ei datter,som heter Linea.. Vi skal ha barnedåp på søndag så jeg har nok på henge fingra i..hehe

Men jeg må stikke jeg nå,handle inn resten til dåpen...hehe.. Men om du vil kan vi jo snakkes på msn innimellom. Her har du min:kimanita2@hotmail.com[:D]

Back
Topp