TRONDHEIM TREFFET 25-27 MARS

Sanderogeliasmamma

Betatt av forumet
Takk for knallkjekt oslotreff ;)

Som vi ble enige om tar vi et Trondheim treff i mars!
Jeg skal undersøke om Coop har noen bra medlemstilbud
for weekendtur på hotell.

Flyet koster ca 1200 fra Stavanger å 800 fra Oslo !

Hvem er med?

Sanderogeliasmamma
Nøste
Superberta
Oslojente

Ææææ æ mæ selvfølgelig

Kan jeg få det like kjekt som i helga, så har jeg IKKE tenkt å gå glipp av det altså!!!!!!!!

Jeg er med!!! Skal bestille billetter etterpå tenker jeg![:D]

Altså jeg fikk beskjed om at treffet var hos meg. Og jeg bor altså på steinkjer[8D]....

Hei Olive [:)]

Da må det ha vært en missforståelse, for vi ble enige om å reise til Trondheim.
De som vil bo hos deg og i Steinkjer må jo bare det, men jeg var iallefall innstilt
på en "storby" ferie. Vil gjeeerne treffe deg hadde vært superkos [:D]

Så bra du bestiller biletter snart Line, det skal jeg også [;)]

Altså jeg fikk beskjed om at treffet var hos meg. Og jeg bor altså på steinkjer[8D]....

Har funnet et hotell til 1490 kr for to netter i dobbeltrom [:)]
Det ser ut til å ligge sentralt, hva syns dere ?

http://www.comfortinn.com/hotel-trondheim-norway-NO092?sid=KiTo.C8OJtgAws.12&sarea=&sname=trondheim&sstate=&scountry=&sradius=80.00&slat=63.431005&slon=10.39208&schain=CI&exp=&scity=&sort=&type=&map=n&rstart=Starting+Location&rend=Ending+Location&srp=RACK&nroom=1&nadult1=1&nchild1=0&nadult2=1&nchild2=0&nadult3=1&nchild3=0&nadult4=1&nchild4=0&nadult5=1&nchild5=0&sstate_country=

Ha en topp dag [:D]

Jeg skal også være med[:)] Gleder meg masse!!!

ORIGINAL: Sanderogeliasmamma

Jess skal høre med Trillemor om hun kan fikse rom på Thon [:D]

Og hvis ikke, så var det gode priser med Coop-tilbudene også da..[:D]

Blir nok Coop for hu kan sje bestille masse rom [:)] Å coop tilbudet e jo nesten like godt faktisk [;)][;)][;)]

GLEDE MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG [:)]

ORIGINAL: Sanderogeliasmamma

Blir nok Coop for hu kan sje bestille masse rom [:)] Å coop tilbudet e jo nesten like godt faktisk [;)][;)][;)]

GLEDE MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG [:)]

Ok.. Ja, det tilbudet er jo knallbra![:D]

Det blir såååå utrolig gøy!!![:D]

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei !!!!!!!!!!!! Har planlagt om jeg får billetter til en happening weekend i oslo. Er det mulig sier jeg bare [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][&:][&:][&:][&:][&:]

Dette ble skrevet i natten... men like frustrert nå da[&:] Har planlagt å få tak i billetter til top Gear Live til mannen, og det er den helga...[&:] Typisk at den ene tingen jeg har planlagt neste år kræsjer med noe jeg har mast om i åresvis, et trondheimstreff. jajaja, sånn er det [8D]

Jeg har kjempelyst! har ikke fått snakket om det med mannen skikkelig! Men er 99.99%sikker på at jeg blir med!
Men om det blir en langhelg eller fre-søn det vet jeg ikke enda![;)]

Jøss, kommer dere hit?[:D] Eller jeg bor jo ikke I Trondheim nå lenger, så kan kanskje ikke si det da. Men bor ikke så langt unna, ca 3 t[;)]

Skal tenke på det, vet ikke helt om jeg tør, dere kjenner jo hverandre så godt[8D] Jeg er liksom ikke så aktiv her lenger... MEN, tror jeg tar sjansen allikevel om det passer den helga[:D] Regner med vi er midt i husbygging her da[;)]

Høres kjempegøy ut, men det ser ut til at det blir arbeidshelg for meg... 

JLmamma: BLI MED!!! Ingen av oss er skumle altså![:D]

lenemor: Det kan jo hende at det har blitt noen omrokkeringer på vaktene deres innen den tid.. er jo 5 mnd til..[;)][:)]

ORIGINAL: *JLmamma*

Jøss, kommer dere hit?[:D] Eller jeg bor jo ikke I Trondheim nå lenger, så kan kanskje ikke si det da. Men bor ikke så langt unna, ca 3 t[;)]

Skal tenke på det, vet ikke helt om jeg tør, dere kjenner jo hverandre så godt[8D] Jeg er liksom ikke så aktiv her lenger... MEN, tror jeg tar sjansen allikevel om det passer den helga[:D] Regner med vi er midt i husbygging her da[;)]

Seeeeeeeelvfølgelig må du bli med [:D][:D][:D]

Back
Topp