Trondheim anyone?

Trønder som bor i Oslo, men er ofte hjemme på besøk i Sjetnemarka:)

Har vært på flere treff i Trondheim med jenter fra det andre forumet mitt:) Har en sønn på snart 1 år, og er 27 år selv:)

Bor i Trondheim og e gravid for første gang =) Æ blir 26 år snart og syns det hadde vært supert å bli kjent me andre som e i samme situasjon!

Hvor mange er det som skal på Sunnland helsestasjon til jordmor mandag 5. desember??
(jeg skal) 

Ingen her som hører til Strindheim helsestasjon? Jeg ble forresten satt opp på Jordmor-møtet med Mai-gjengen de trodde jeg var lenger på vei ut fra mens-termin enn jeg egentlig var. Litt dumt, men jeg får jo i månedsskiftet uansett, så det spiller jo ingen rolle :) 

Eg bor sånn ca i trondheim..litt utenfor..
28 år, gift og har ei lita på 16 mnd..termin 5.juni..fødte på st. olavs forrige gang og har tenkt til det i juni og:)

Kaktus_86 skrev:
Ingen her som hører til Strindheim helsestasjon? Jeg ble forresten satt opp på Jordmor-møtet med Mai-gjengen de trodde jeg var lenger på vei ut fra mens-termin enn jeg egentlig var. Litt dumt, men jeg får jo i månedsskiftet uansett, så det spiller jo ingen rolle :) 

Jeg hører til Strindheim. Skal ikke på fellesmøte da, var forrige gang og ser ikke vitsen i å dra denne gangen. Men det var veldig greit sist. De jeg var sammen med da hadde termin måneden etter meg, men det har ingen betydning for møtet hvor langt du er på vei. Er gjennomgang av punktene på helsekortet og litt sånt. Vet du hvordan jordmor du skal til?

Back
Topp