¤Celti¤ Elsker forumet 20 Mai 2006 #1 Noen fra Tromsø i denne klubben?Ingen som er det i augustklubben
Tidabæibi sin mamma Elsker forumet 21 Mai 2006 #2 heia. æ e fra tromsø men bor i oslo [8|] [;)]kommer opp til Tromsø en tur til høsten for å besøke pappa og søstrene mine, vil gjerne møte noen trilledamer da, når de andre er på jobb.
heia. æ e fra tromsø men bor i oslo [8|] [;)]kommer opp til Tromsø en tur til høsten for å besøke pappa og søstrene mine, vil gjerne møte noen trilledamer da, når de andre er på jobb.
M missty Første møte med forumet 23 Mai 2006 #3 hei jeg e fra tromsø.har termin 22sep kun vært koselig og bli kjent med noen som har samme mnd eller er gravid det samme.
hei jeg e fra tromsø.har termin 22sep kun vært koselig og bli kjent med noen som har samme mnd eller er gravid det samme.
¤Celti¤ Elsker forumet 28 Mai 2006 #5 ORIGINAL: pia23 hei. æ høre å tel i tromsø. har termin 16 sept. når har du termin? Har termin 28 august[8|]
ORIGINAL: pia23 hei. æ høre å tel i tromsø. har termin 16 sept. når har du termin? Har termin 28 august[8|]