Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er fortsatt fra Tromsø [emoji4]
Herlig! Når er termin? Gammel? Barn fra før?Og jeg bor fortsatt her![]()
90 modell, blir 28 i april, førstegangs og termin 8. mai [emoji2] Du var også 90 modell? Når har du termin? [emoji4]Så bra! Hvor gammel er du? Når er termin?
Herlig! Når er termin? Gammel? Barn fra før?![]()
Herlig! . Blir 27 om noen dager. Tredjemann herTermin 2. mai, 28 år, ingen barn fra førhva med deg?
Ja stemmer! Jg har termin 3 mai.90 modell, blir 28 i april, førstegangs og termin 8. mai [emoji2] Du var også 90 modell? Når har du termin? [emoji4]
Herlig! . Blir 27 om noen dager. Tredjemann her
Vil dere møtes en dag?
Så moro!kan sikkert få til å møtes, men nå har jeg full plan med eksamener og avtaler frem til jeg drar hjem til jul.. kommer ikke tilbake igjen før i februar..
Det hadde vært veldig hyggelig [emoji4]Ja stemmer! Jg har termin 3 mai.
Spennende med første barnet![]()
Dette er mitt 3. Vil du møtes en dag å skravle? Har så lyst å få laget et gruppe til permisjonen.
Hei! Jeg bor i Tromsø, 90 modell, termin 11. mai 2018, førstegangsspør igjen nå som vi har kommet litt lengere ut i sv skapt. Noen fra Tromsø her ? Hadde vært fint å skape en liten gruppe![]()
Så bra!Hei! Jeg bor i Tromsø, 90 modell, termin 11. mai 2018, førstegangs
Hadde vært moro å få til en gruppe.
Så bra!da er vi like gamle!
Jeg er klar i januar for et møte

Jeg har vært veldig dårlig. Akkurat begynt å sykle litt igjen..:Så gøy! Driver du forresten med graviditrening av noe slag?![]()
Jeg har vært veldig dårlig. Akkurat begynt å sykle litt igjen..:
Trener du på noe senter?
Men tenker å begynne med gravidsvømming og yoga i løpet av januar
Jeg r medHar selv vært veldig dårlig og er fortsatt detMen tenker å begynne med gravidsvømming og yoga i løpet av januar
![]()