Tromsø tur

TinaCelineeey

Forumet er livet
Jeg har en bestefar (farfar) som flytta til Tromsø for 6-7år siden,da de drev å flyttet ramla han ned fra flytte lastebil container tingen og ble lam fra livet og ned... men til Tromsø kom dem,tilslutt...

Jeg har sendt et par bilder til han, noen fra graviditeten og noen av baby Enya, but thats a long time ago..

SÅ nå har jeg tengt veldig særiøst på å dra den halve delen av nordlenning-ræva mi opp til Tromø,å besøke han [:)] sånn ca i januar/februar,for da er det billig biletter.'

Men jeg får egentlig litt noya, for hvis ikke tante og Onkel har vogn og bilstol så må jeg ta med det, å sende som spesial bagasje.. å det skremmer meg..

Jeg elsker vogna til EC, tenk om den blir ødelakt [:(]
Eller tenk om bilstolen blir skada [>:]

Maya og jeg fløy til Tromsø med sas i midten av sept. Med vogna. Det gikk kjempefint. Kjøpte sånne gule bag'er av sas til å pakke vogna i, og den var like hel og fin etter en tur/retur tromsø...

Fløy til Tromsø i forrige uke. Kjøpte gule barnevognposer på flyplassen. Kosta 150 kr og kan brukes flere ganger, men er ikke særlig beskyttende altså. Men fikk vogna mi fin og hel både i Tromsø og på Gardermoen (Emmaljunga Edge). Bilsete hadde jeg med inn på flyet (nordover) og fram til jeg gikk ombord (sørover). Var helt fullt på tur sørover igjen så da ble det lagt i bagasjerommet. Mitt sete fikk ikke plass i hattehylla og dermed kunne jeg ikke få ha det inne i flyet. Mens på tur nordover var det flere seter ledige så da fikk bilsete et eget sete[:)]

Back
Topp