tromsø-treff??

Alicia85

Elsker forumet
blir d snart el??

Jaaaa, vi hadde jo "her om dagen", men vi burde møtes masssssse, så det e bare å dra igang nytt treff!!!

Kan bare i helgen fra no av, den her helga går ikkje, for da e det bursdagsfeiring[:D]

Jeg kan når som helst jeg

Neste helg går helt fint for meg... Vi har ungene, men jeg kan dra ut for det jeg...

Hva med søndag 18. mars???

Hvor og når???

Ho Matilda e bare 7 mnd yngre, så du får snaske dæ på treff du åsså! Vi kan spørre *Lavendel* om ho orke å åpne hjemme sitt for oss..

Hva skjer'a???

Hei æ e ny her! E 12 uke og 3 dager på vei, og det hadde vært artig å møtt andre fra Tromsø som e gravid[:)]

ORIGINAL: stine_h85

heihei og velkommen :)

nu e vi ikje så mange som e gravid da, to stykk. men vi andre har barn, æ fikk for 5 måneda sia.. Men ja hadde vært hyggelig å møttes. [:)]

Takk[:)] Så koselig!Bare si i fra når det blir treff da blir æ med[:D]

Hei! [:)] har løst å møte dokker, men vet ikke helt om æ tørr??

Vi er flere gravide på mai-forumet fra Tromsø å!!!

Ja så deg å Stine!!! Tusen takk!!! Nei er heldigvis ikke så veldi mye mer enn magen her!!! Nyter det jeg vet du, begynner fort å bli tungt nå kjenner jeg

theani!!! Det er ikke farlig å møte oss vet du!!! Det er mange hyggelge folk!!!

ORIGINAL: Karla

ORIGINAL: theani

Hei! [:)] har løst å møte dokker, men vet ikke helt om æ tørr??

om æ skal tørre, blir du nokk pent nødt til d også[:D][;)]

hehe vi får se.. [:)]

Åååh.. Vi må jo bare få d her til altså!! Kæm d ikkje passe for i ukedaga? Må d være helg?

ORIGINAL: lindaen

Åååh.. Vi må jo bare få d her til altså!! Kæm d ikkje passe for i ukedaga? Må d være helg?

For mæ passe det veldig godt i uke 14-16 fordi da e æ i Tromsø. Æ går på skole i Alta, men e i fra Tromsø og etter eksamen flytte æ hjem til Tromsø. Jiiippi

for mæ e d uansett.. e sykemeldt for tida. [:)]

ORIGINALE: lindaen

Du veit no at det ikkje passe for mæ i ukedagan....
Trur Eva helst vil på treff sjøll me sin unge, vil no æ i alle fall..
Og Lady m/baby har skole f.eks

Back
Topp