Tromsø imorgen

babyT

Forumet er livet
Klokka 0710 imorgen setter vi oss på flyet for å dra til Tromsø. Skal på første time på sykehuset klokka 13.45. Er ganske spent. Har selv ikke vært der enda, kun mannen som har vært og levert prøve. Imorgen blir det UL og oppstart med sprøyter.
 
Men før timen på sykehuset, så får vi tid til litt shopping og en tur på restaurant i Tromsø. Gleeeder meg!
 
Og så er jeg spent på hvordan det kommer til å gå når jeg skal sette første sprøyte[8|]
 
Takk for det, Ivara.
 
Må jo gjøre litt stas på oss selv, ja. Og det er ikke akkurat ofte vi har mulighet til å gå ut og spise, så det skal nytes [:D]
 
Tror stikkingen kommert il å gå bra, ja. Men er jo litt smånervøs da, men mest spent.
 
så spennende.. du må gi meg full sladderoppdatering på folka der [:D]
kos dere i tromsø da, vi skal gjøre akkurat det samme i neste uke ( i byen,da ikke på UNN )
 
ORIGINAL: dumidalia

så spennende.. du må gi meg full sladderoppdatering på folka der [:D]
kos dere i tromsø da, vi skal gjøre akkurat det samme i neste uke ( i byen,da ikke på UNN )

 
Det skal jeg gjøre. Er jo ganske spent på å møte dem. Jeg skal også til Tromsø igjen neste uke. Reiser over med ettermiddagsflyet på torsdagen, men da alene [:(] Mannen får ikke komme før dagen før uttaket...
 
ORIGINAL: Nesing

Lykke til i morgen, vennen! Den stikkingen er overhodet ikke noe å grue seg for og jeg vet du fikser det greit. Håper dere får en koselig dag i Tromsø med shopping og restaurantbesøk! [:)]

 
Signerer denne nå er du snart i gang med gro vesken til foliklene dine, krysser fingrene for at du får mange og fine av god kvalitet men ikke mer enn 16 - det holder.
 
Høres ut som dere får en hyggelig tur til Tromsø[:)] Kos dere masse.
og så er du igang med sprøytene snart også![:D]
 
Takk, jenter.
 
Ja, vi skal nok få en flott tur til Tromsø. Blir deilig å komme seg litt bort fra bygda [:)]
 
Lykke til her i Tromsø!!!
 
Kos dere masse!!!
 
Lykke til i morgen[:)]
Stikkingen er INGENTING å grue seg for!!!!
Kosli med shopping og resturant i morgen da[:)]
 
Vi skal ute å spise en bedre middag vi også i morgen etter innsettet[;)]
 
ORIGINAL: Nesing

Lykke til i morgen, vennen! Den stikkingen er overhodet ikke noe å grue seg for og jeg vet du fikser det greit. Håper dere får en koselig dag i Tromsø med shopping og restaurantbesøk! [:)]

 
Lykke til. [:)]
 
ORIGINAL: babyT?

ORIGINAL: dumidalia

så spennende.. du må gi meg full sladderoppdatering på folka der [:D]
kos dere i tromsø da, vi skal gjøre akkurat det samme i neste uke ( i byen,da ikke på UNN )


Det skal jeg gjøre. Er jo ganske spent på å møte dem. Jeg skal også til Tromsø igjen neste uke. Reiser over med ettermiddagsflyet på torsdagen, men da alene [:(] Mannen får ikke komme før dagen før uttaket...


uff, så kjedelig å måtte dra alene!  *klem til deg*
vi skal kjøre med campingvogna i helga, gleder meg stort =)
 
GOD TUR til Tromsø imorgen=)) er kjempespent på å få høre om turen og kose dere masse med shopping og restaurang og nyte turen da vennen=))[:)][:)] hihi[:)]
 
dette går så bra så, men jeg skjønenr at du kvir deg, det gjjorde jeg også, for jeg hater sprøyter over alt anna....... og syntes faktisk at det var vondt hver gang,men det går jo fort over da[:)]
 
men nå.................. GLEDER MEG TIL JEG SKAL BEGYNNE PÅ SPRØYTENE MINE[:D] BARE EN UKE OG EN DAG TIL[:D]
 
 
Ønsker deg lykke til i morgen snuppa[:D]
 
kos deg på handling[:D]
 
Back
Topp