Tromler dere babytøyet?

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Eller henger dere opp til tørk?
Tenkte jeg smått skulle begynne å vaske litt babyklær og har veeeeldig lyst til å hive det over i tørketrommelen siden jeg hater å henge opp klær!
Men det er kanskje noen uskrevne regler rundt dette også? ;)

Hva gjør dere? Tromler eller tørker på stativ?...

Eg tromler ikkje. Gjorde det en gang, men di ble så skrukkete og fæle. Så eg henger opp, koselig og se babytøyet som blit hengt opp ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Eg tromler ikkje. Gjorde det en gang, men di ble så skrukkete og fæle. Så eg henger opp, koselig og se babytøyet som blit hengt opp ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ryggen min kommer til å dø :p
Kanskje jeg skal piske samboeren da? ;)
Med fare for at det blir liggende å mugne i maskinen innen han får slått opp tørkestativet... :p

Tror det kommer litt an på trommelen... Jeg tromler nedsten ALT, bortsett fra de fineste kjolene og sånt noe. Syns klærne blir så mye mykere i trommelen, på tørkestativ syns jeg de blir så stive... Men så bruker jeg ikke skyllemiddel ;)

Her tromles også det meste.
Alt det står kan tromles på i vaskeanvisningen blir tromlet ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tror det kommer litt an på trommelen... Jeg tromler nedsten ALT, bortsett fra de fineste kjolene og sånt noe. Syns klærne blir så mye mykere i trommelen, på tørkestativ syns jeg de blir så stive... Men så bruker jeg ikke skyllemiddel ;)

Samme her. :)

Henger opp alt av klær. Synes det blir så slitt og krympet i trommel. Slenger klærene ofte en gang på lufting (kaldluft) etter å ha tørket på stativ - det krymper ikke klærene men tar vekk støv og gjør det mykt :)

Det kommer litt an på klærne, tenker jeg!
Ting jeg vil ta godt vare på (spare videre) eller ekstra pent tøy har jeg tørka på stativ, men jeg bruker heller ikke tøymykner så synes tromling er supert for vanlig bruks-tøy og sånne velur-plagg :)

Jeg tromler det som kan tromles.bodyer,nattklær og sparkebukser og sånt er ofte av sånn kvalitet at det går fint å hive det i tørketrommelen og da blir de super myke.jeg har ofte kjøpt klær i en str større siden de ofte krymper litt.men har nok en del klær også som må behandles finere og henges opp :)

Tromler det meste!! Kjoler, skjorter, dongeri bukser og sånt blir hengt opp. Syns det er supert å tromle klærne til barna, blir så myke og behagelig å ha på :)

Jeg tromler alt som tåler det. Jeg bruker ikke skyllemiddel, og liker at klærne blir myke i trommelen. Dessuten bor vi trangt, så all den tid tørkestativet ikke står fremme er en fryd.

Vi har ikke tørketrommel, så her blir alt hengt opp på tørkestativ.
Men skulle nesten ønske meg en trommel, da det blir mye vask med både baby, og en som trener flere ganger i uken... Lurer på om klesvasken noen gang vil forsvinne? :p

Tørkestativ! min kjære er den som står for klesvasken her i huset! hadde ikke vært mye rene klær om jeg skulle gjort det :P vi har mulighet for tørketrommel nede på fellesvaskeriet ..men orker ikke opp å ned hele tiden ..og vi valgte vekk oppvaskemaskin på kjøkkene for å ha vaskemaskin ..og kjempe glad for det! skal heller vaske opp enn å vaske kler :)

Tromles pent og slett og henges opp etterpå. Sengetøy og håndklær tromles slaptørt;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg henger de opp ved første vask, bare fordi de er så søte å se på:p etter det blir alt tørket i tørketrommelen:) henger selvfølgelig opp kjoler, finklær og ting jeg er redd for:)

Back
Topp