Trombosert hemoroide, anbefaler ikke

NiHet

Flørter med forumet
I går kveld måtte jeg ringe legevakten, hadde så vondt når jeg satt, reiste meg, gikk, la meg osv...
Fikk time kl 10 i dag, derfra ble jeg sendt til akutt poliklinikk på sykehuset.
Kirurgen kom å så på det og måtte frem med lokalbedøvelse og skalpell.
Fremdeles veldig vondt etter operasjonen, men trøster meg med tanken om at det mest sannsynligvis vil være veldig mye bedre i morgen.
Hadde jeg ikke fått noen til å ta seg av det så hadde det bare blitt verre.
Må innrømme at av alle ting jeg forventet under svangerskap nr 2, så var ikke dette en av de.

Håper det fremdeles 5 uker igjen til termin, tror ikke jeg klarer en runde til med dette

Huff, så fælt det hørtes ut.
God bedring :Heartred

I går kveld måtte jeg ringe legevakten, hadde så vondt når jeg satt, reiste meg, gikk, la meg osv...
Fikk time kl 10 i dag, derfra ble jeg sendt til akutt poliklinikk på sykehuset.
Kirurgen kom å så på det og måtte frem med lokalbedøvelse og skalpell.
Fremdeles veldig vondt etter operasjonen, men trøster meg med tanken om at det mest sannsynligvis vil være veldig mye bedre i morgen.
Hadde jeg ikke fått noen til å ta seg av det så hadde det bare blitt verre.
Må innrømme at av alle ting jeg forventet under svangerskap nr 2, så var ikke dette en av de.

Akkurat sånn har jeg hatt det i natt og i dag. Har legetime i morgen klokka 11, og gruer meg fryktelig fordi jeg syns det høres vondt ut å få undersøkt dette og ikke minst å «operere» den bort. Var dette vondt? Og har du blitt bedre?

Var ikke vondt med bedøvelsen og du merker ikke når de skjærer, hadde de samme smertene som med hemoriden den første dagen men tok noe paracet så forsvant det.
Har blitt mye bedre, så vil absolutt anbefale deg å få fjernet den.
Som kirurgen sa når jeg sa at dette ikke var noe jeg forventet i svangerskapet, «det er ikke akkurat noe de snakker om i barselgrupper».
Var derfor jeg la det ut, for det er viktig å vite om det og vite at du kan få gjort noe med det for å få det bedre.

Back
Topp