Trolljegeren

LilleBall

Forumet er livet
Akkurat sett den, men sliter litt med inntrykket.. Hva syns dere som har sett den?

Konseptet er bra, men syns det blir litt sånn Blair Witch parodi og si at dette er seriøse opptak [8D] I Norge har vi ikke hesker, men troll som tusler i skogen vår [:D]

Jeg synes den var genial!

Lo masse og var kjempe fornøyd.

Jeg likte den!!!
Lo så jeg grein da Trolljegern himself kjørte avgårde med jesus-sanger på full guffe[:D][:D][:D]
I tillegg til bjørnen som hadde gått med kryssa bein[8D]

Men det er meg og min sære humor da...[:)][8|][:-]

Og forresten... litt morsomt at litt av den er spilt inn her i Volda også, og at jeg kjenner noen av de som var med[:D]

Synes den var råbra, lo så jeg grein[:D] Tror forøvrig like mye på troll som jeg tror på hekser..... [8D][8D][8D]

Trrrrooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

'

Jeg lo så jeg grein, genial film hehe[8D]

Likte den kjempe godt[:D]

ORIGINAL: munter

jeg og gubben så den her i kveld vi også..
den var jo knall.. akkurat den humoren som faller i smak her i huset.. satt og lo så tårene spratt [8D]

ORIGINAL: Ripley

HAHAHA. Er det en komedie?

Er på kurs med en fyr som hadde sett den, og han syns vistnok den var skitskummel og type spenningsfilm. ^^ Jauda.

Hahahaha. Min gutt på 8 år, synst ikke den var skitskummel, og han er egentlig litt pysete. Han synst den var kjempe spennende, og vi gler oss til den kommer på DVD, for da skal den garrantert inn i samlingen[:D]

Enig,liker konseptet.
Men,villa gjerne ha hattt en litt annen type film,hehe.
Var ikke SÅNN trolsk film jeg hadde håpet på.

ORIGINAL: munter

Back
Topp