Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei hei!
Er det noen som har laget trolldeig med de små?
Synes de det var moro?
Fikk litt lyst til å gjøre dette med T, og male de etterpå.
Men er usikker på hva slags maling som er grei å male med, er det noen som har noen tips?
[:)]
Usj da, smaker jo ikke noe godt, hehe.
Hva lagde dere da?
For jeg lurer på om jeg skal kjøpe noen former slik at det blir litt enklere, slike som blir som bilder på en måte, så kan vi male de etterpå [:D][:D]
Ble kunst[:D][;)]
I bhg jeg jobber lager vi med vanlige pepperkakeformer og at barna lager det de selv vil. Er veldig fint med håndavtrykk, men det er litt din jobb da[;)]
Trolldeig hørtes gøy ut - frøkna fikk forsinka julegave nå , med bakesett!! Da kan hun jo både kjevle og stikke ut div figurer!! Håndavtrykk er jo også gøy!!
Vi har ikke laget trolldeig her hjemme, men hun har gjort det i bhg og det var visst gøy det.
Så da fikk vi en lysestake med div farger og glitter på til jul[:D]
Maling kan man sikkert forhøre seg om bla butikker som panduro osv. Der har de jo alt mellom himmel og jord...
Nei, ikke mye arbeid...
Barna la hånden på en utkjevla deig, jeg trykker ned, rett opp igjen, og så skjærer vi en form rundt, jeg synst det er finest med hjerte, en annen på jobb liker best sirkel...
Så maler vi de, en farge på hånden og en farge på resten (er selvfølgelig steikt og tørket først...)[:D]