Troll, Ticket eller Reima (tec+)?

*TreSøteSmå*

Gift med forumet
Hvilken anbefaler dere? Hva er positivt og negativt med dem?

Lurte egentlig på å kjøpe Troll, pga at man kan ta ut foret. Men hørte at det også gikk an med noen Ticket-dresser..?

Er ei jente på 4 som skal ha den..

Vi har Troll sin og er kjempe fornøyd med den!  Har ingen andre å sammenligne med siden dette er første dressen!  Men kommer nok til å kjøpe den neste gang også [:)]

Har ikke vært borti Troll, men vær bare obs på at foret ikke er slik at det blir vanskelig for barnet å kle på seg selv. Tenker da på at foten liksom setter seg fast i foret inne i buksebenet, ja du skjønner sikkert hva jeg mener

He reflex sin dress, kjempe fornøyde.

jobbet i barnehage og synes definitivt troll var best..

ORIGINAL: r1mellem

Har ikke vært borti Troll, men vær bare obs på at foret ikke er slik at det blir vanskelig for barnet å kle på seg selv. Tenker da på at foten liksom setter seg fast i foret inne i buksebenet, ja du skjønner sikkert hva jeg mener

Ja, jeg har hørt at mange mener at det er et problem..
Men så har jeg også hørt at da tar de bare dressen på i 2 omganger.. først ulldressen og så selve dressen.

Tenker bare at det er greit med uttagbart fór, så man kan bruke den når det ikke er så kaldt også.

min søster hadde ticket, den var kjempe god[:)] Har bare erfaring med reima tec selv. Anbefales[:)]

Reima er den beste vi har hatt, og tror ikke vi kommer til å kjøpe noe annet [:)]

Jeg har hatt både troll og reima til våre.

Troll er utrolig god, men den er litt klurete å få på siden foret liksom følger med føttene ut. er også veldi lite som skal til før den får en rift og selv om det følger med lappesaker blir det aldri helt bra.
Reima sin babydress er veldi stiv, så når lillemann hos oss lærte å gå før han var 10 mnd kunne han knapt bevege seg i den.

ORIGINAL: *LiseT*

Ticket er råbra iallefall. Reima er rare i størrelsen.

Hviloken Ticket dress er det da?
Trodde nemlig det bare var en type av de jeg, men så hørte jeg at det fantes en som hadde løst for også..?

Og så har jeg hørt at den er fryktelig varm (for varm nesten), og at den kan bi litt klam pga fleeceforet inni..?

Jeg jobber i barnehage og ser mange dresser i bruk, og jeg sverger til Reima

Back
Topp