Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har erfaring med sprinkelsenga Troll Luxe Dropside? Jeg har dårlig rygg og tenker at den kan være ok siden det gjør det litt lettere å legge ned barnet etter hvert som det blir større. Men så er det spørsmålet om den fungerer enkelt i praksis, eller om man må ha to hender på den for å få ned dropsiden. Noen som har prøvd den?
Vi har den, kjøpte den brukt Syns nok dessverre den dropside-funksjonen er litt for treig til å brukes i det daglige. Nå er jo vår kjøpt brukt så jeg kan jo ha vært uheldig sånn sett. Men det kan sikkert ikke være for lett å ta ned siden heller, skal den være trygg. Men når dette er sagt må jeg si vi har vært veldig fornøyd ellers. Hadde den dropside-delen på nedre nivå konstant når baby var helt liten, og brukte sengen som en slags bedside. Det funket veldig bra for oss som har litt høy seng. Og så tror jeg man kan kjøpe junior-langside til den slik at den har lengre brukstid.
Synes også dropsiden er litt treg, men når jeg løfter opp trykker jeg alltid inn med foten nederst på siden og da fungerer den fint bruker funksjonen veldig sjeldent jeg da, kjøpte sengen mest for å bruke som bedside når han var baby