Troll eller Reimatec dress?

Løvehjerte

Første møte med forumet
Poden får seg ute-dress til jul med mormor, tante og onkel. Det blir enten Reimatec eller Troll. De virker veldig gode begge to, og prisen er omtrent den samme på begge. Er det noen av dere som har erfaringer med noen av de?

Mitt hjerte hører hjemme hos Reimatec!!
Har bare brukt dette merket til min eldste datter, og er meget fornøyd!
Og nå, da vi har fått ei ny tulle, skal hun få arve storesøsters vinterdresser.
De er ennå i tilnærmet perfekt stand til tross for hard bruk og mye brukt!
Kjenner ikke til merket Troll, og kan ikke uttale meg om det.
Men... vi er iallefall svært fornøyde med Reimatec!!

Lykke til med ditt valg!

Med vennlig hilsen
Lehcar

Jeg tror du vil bli fornøyd uansett hvilken av de dressene du velger!!
Selv har jeg Troll til datteren min, og er utrolig fornøyd med den dressen. Kommer garantert til å fortsette å kjøpe det merket, men har også lyst til å prøve reima tec.

Vi kjøpte Trolldresser nå i høst. Ungene er masse ute i skogen i barnehagen og de er gode og varme i kaldt vær og knusk tørre inni dressen i vått vær. De er også veldig lette og bevege seg i. Helt supre. Barnehagepersonalet driver å følger med på hvor fine dressene er i div.vær. Og de er også veldig fornøyde med dressene.

Reimatec er bra.... jobber i bhg, og jeg syns disse dressene er gode...men et råd til alle foreldre. Kjøp dresser med strikk man kan feste under skoa! Så slipper ungene å bli våte og kalde på beina. Og det gjør jobben litt enklere for oss bhg arbeidere!!!!!!!!

Troll sin dress er best i tv2 hjelper deg, det er ikke reima,Troll har avtagbar ulldress inni det har ikke reima, Troll er mer slitesterk i henhold til test:)
Troll er mykere og en lettere dress.
Troll er en varmere dress:)
Troll er NORSK:)

Du finner den til 1399,- hos http://www.toffeliten.no

ORIGINAL: jannicke T

Reimatec er bra.... jobber i bhg, og jeg syns disse dressene er gode...men et råd til alle foreldre. Kjøp dresser med strikk man kan feste under skoa! Så slipper ungene å bli våte og kalde på beina. Og det gjør jobben litt enklere for oss bhg arbeidere!!!!!!!!

Denne her kunne jeg ikke vært mere enig i..Jobber selv i barnehage..Å det er så mange dårlige dresser ute å går til de fleste barna..Jeg holder en knapp på reima dressene for de er myke og ledige så barna faktisk klarer p bevege seg og leke ute...

Back
Topp