Troll bedside crib

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Jada, her er vi litt treige med å få alt babyutstyr på plass. Vi har fått en brukt troll bedside crib som svigers kjøpte. Jeg trodde at denne ble forankret i vår seng for mest mulig trygghet. Er det virkelig slik at den bare skal stå løst inntil?
Den er jo veldig populær, hvordan bruker dere den?

Hadde samme inntrykk som deg! Vår står nå inntil senga med babynest oppi! Når nestet er for lite så må vi finne på noe..

Hadde samme inntrykk som deg! Vår står nå inntil senga med babynest oppi! Når nestet er for lite så må vi finne på noe..

Hmm. Merkelig at det er sånn.. angrer på hele senga nå.. tror jeg setter den i klem mellom veggen og vår seng da.. så får jeg heller krype inn og ut av senga i fotenden...

Hmm. Merkelig at det er sånn.. angrer på hele senga nå.. tror jeg setter den i klem mellom veggen og vår seng da.. så får jeg heller krype inn og ut av senga i fotenden...
Det funker jo da, vært inne på samme tanken.. Tar jeg bort nattbordet mitt så når den ikke så langt ned.
Vi har ikke kjøpt neste seng enda, så får håpe vi kan bruke den litt til!:-p

Låser hjulene på vår og drar overmadrassen inntil :) men må nok dra opp/ned siden når lille beveger mer på seg.

Enig. Vi har den, og selv om den står ganske støtt med alle hjulene låst hadde jeg foretrukket å kunne feste den til senga. Hun sover i vår seng da, men bruker den som en slags «sengehest» når hun sover på yttersida av meg (hun sover på den siden hun ble ammet sist, så bytter mellom midten av senga og yttersiden).

Vi har satt den i klem mellom sengen og veggen. Har lagt et helseteppe mellom hans madrass og vår, så det ikke er rent treverk. Vi forventet at deg fulgte med fester, men det gjorde det jo ikke:inpain:

Vi har satt den i klem mellom sengen og veggen. Har lagt et helseteppe mellom hans madrass og vår, så det ikke er rent treverk. Vi forventet at deg fulgte med fester, men det gjorde det jo ikke:inpain:

Ja vi ente opp med å gjøre det samme. Og vi hadde samme forventning. Veldig merkelig! Og stakkars mannen som har stått å klødd seg i hodet og ikke skjønt hva kjerringa maser om at den kan festes i vår seng :hilarious:

Vi satt senga vår så nærme veggen at bedside criben står i klem mellom vår seng og veggen, hadde nok ikke hatt den stående uten alle vegger oppe om ikke [emoji848] burde vært feste med!

Hva er egentlig forskjellen på en bedside crib og det å sette en sprinkelseng hvor den ene siden er av og bunnen justert slik st den er på samme nivå som seng?:)

Hva er egentlig forskjellen på en bedside crib og det å sette en sprinkelseng hvor den ene siden er av og bunnen justert slik st den er på samme nivå som seng?:)

Kun størrelsen da tenker jeg. Bedside er mindre og smalere. Greit for oss med lite soverom :)

Jeg har vår ved siden av senga med hjulene låst, har ikke kommet på at det skulle være noe problem, føler den står støtt jeg[emoji28]

Jeg har vår ved siden av senga med hjulene låst, har ikke kommet på at det skulle være noe problem, føler den står støtt jeg[emoji28]

Det er nok ikke noe problem heller, den er jo godkjent slik og det er en svært populær seng, så hadde skader vært vanlig hadde vi nok hørt det. Jeg vet bare at andre bedside senger forankres i foreldre sengen og hadde derfor en forventning om at denne også gjorde det :)

Vi har festet den til vår seng med en tvinge. Ideelt sett ville jeg hatt to, men hadde bare en. Også et helseteppe rullet til en pølse i skjøten mellom madrassene.

Hmm tror det er troll vi har, kjøpte den brukt. Men fikk med en lang stropp å feste til senga vår med. Den er festet i ramma på vår seng og bena på bedside criben. Kan jo gjøre det samme med tau/bånd/stropp [emoji4]

Hmm tror det er troll vi har, kjøpte den brukt. Men fikk med en lang stropp å feste til senga vår med. Den er festet i ramma på vår seng og bena på bedside criben. Kan jo gjøre det samme med tau/bånd/stropp [emoji4]
Mannen her hadde løsningen; spannsett rundt hele vår rammemadrass og beina på bedsiden :hilarious:
Så vi har da orange bred jekkestropp rundt hele senga :hilarious: men bedsiden står stødig da ;)

Back
Topp