Troll bedside crib

Rockemamma88

Flørter med forumet
Noen som har hatt denne til andre barn og vært fornøyde? Står mellom den og Stokke Sleepi foreløpig. Har en himmelvugge som skal brukes i stuen i tillegg

Jeg var veldig fornøyd med den [emoji4] Skal kjøpes igjen nå.

Hmm...har selv vurdert next 2 bedsidecrib....noen som har erfaringer med den?
Stokke sin var høy i pris! [emoji50] men den ka gjerne brukes lengre?

Hmm...har selv vurdert next 2 bedsidecrib....noen som har erfaringer med den?
Stokke sin var høy i pris! [emoji50] men den ka gjerne brukes lengre?
Vi har arvet next 2 bedsidecrib fra min søster, men ikke prøvd den enda. Min søster var hvertfal utrolig fornøyd, hun er et skikkelig sovemenenske og ikke glad i å stå opp om natten, men denne gjorde natt ammingen mye enklere i følge henne. Så jeg gleder meg virkelig til å ta den i bruk [emoji4]

Vi har arvet next 2 bedsidecrib fra min søster, men ikke prøvd den enda. Min søster var hvertfal utrolig fornøyd, hun er et skikkelig sovemenenske og ikke glad i å stå opp om natten, men denne gjorde natt ammingen mye enklere i følge henne. Så jeg gleder meg virkelig til å ta den i bruk [emoji4]
Høres supert ut! Skikkelig sovemenneske her og [emoji28] tror d blir en slik en [emoji16]

Vi hade chicco next2me bedsidecrib, veldig fornøyd! Utrolig deilig å slippe og stå opp av senga hvis en skal amme eller lignende [emoji28] Kan brukes som reiseseng også[emoji108][emoji108]

Er det ikke noen forskjeller ift høyderegulering ift egen seng og sånn på disse? Mener å ha lest noe om at en kan reguleres mer i høyden eller kommer nærmere senga eller lettere ift sidevegg eller sånn.

Vi hadde troll bedside Crib sist og var veldig fornøyde med den [emoji4] jeg hadde først lyst på next2me, men fant ut at den ble litt for lav for vår seng. Så det er nok greit å sjekke ut på forhånd.

Troll er ei veldig god seng syntes jeg[emoji6] passer høyden til de fleste senger. Dumt at man ikke kan feste den til senga på noe vis da...

Virker som et godt valg :) Elsker Stokke Sleepi også, men min ocd ville aldri latt meg putte en firkantet dyne i en rund seng[emoji28][emoji28]

Vi hadde chicco next2me, og var superfornøyd! Den kan stilles i flere høyder så passet perfekt. Er også stropper til å feste i alle slags senger.

Virker som et godt valg :) Elsker Stokke Sleepi også, men min ocd ville aldri latt meg putte en firkantet dyne i en rund seng[emoji28][emoji28]
Godt å se at jeg ikke er alene :p har nemlig vurdert den jeg også, men ombestemte meg av nettopp den grunnen du nevner:P

Jeg ville også slitt med det..

Back
Topp