Rockemamma88
Flørter med forumet
Noen som har hatt denne til andre barn og vært fornøyde? Står mellom den og Stokke Sleepi foreløpig. Har en himmelvugge som skal brukes i stuen i tillegg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har arvet next 2 bedsidecrib fra min søster, men ikke prøvd den enda. Min søster var hvertfal utrolig fornøyd, hun er et skikkelig sovemenenske og ikke glad i å stå opp om natten, men denne gjorde natt ammingen mye enklere i følge henne. Så jeg gleder meg virkelig til å ta den i bruk [emoji4]Hmm...har selv vurdert next 2 bedsidecrib....noen som har erfaringer med den?
Stokke sin var høy i pris! [emoji50] men den ka gjerne brukes lengre?
Høres supert ut! Skikkelig sovemenneske her og [emoji28] tror d blir en slik en [emoji16]Vi har arvet next 2 bedsidecrib fra min søster, men ikke prøvd den enda. Min søster var hvertfal utrolig fornøyd, hun er et skikkelig sovemenenske og ikke glad i å stå opp om natten, men denne gjorde natt ammingen mye enklere i følge henne. Så jeg gleder meg virkelig til å ta den i bruk [emoji4]
Godt å se at jeg ikke er aleneVirker som et godt valgElsker Stokke Sleepi også, men min ocd ville aldri latt meg putte en firkantet dyne i en rund seng[emoji28][emoji28]
Godt å se at jeg ikke er alenehar nemlig vurdert den jeg også, men ombestemte meg av nettopp den grunnen du nevner
![]()
Jeg ville også slitt med det..Virker som et godt valgElsker Stokke Sleepi også, men min ocd ville aldri latt meg putte en firkantet dyne i en rund seng[emoji28][emoji28]
Jeg ville også slitt med det..