Troll bed side crib - modell uten sidevegg?!

Sissy1

Glad i forumet
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Er det noen av dere mer erfarne som har vært borti en modell av Troll bedside crib uten den fjerde sideveggen? Jeg kjøpte en på Finn idag, og ble litt perpleks da jeg fant ut at den senkbare sideveggen ikke var der. Senga har regulerbar høyde, og man kan feste den til foreldresenga med to "haker". Senga har ikke hjul. Selger påstod at det eksisterte en modell uten sidevegg, men jeg klarte ikke finne det etterpå da jeg googlet. (Ikke finner jeg løse sidevegger til Trollsenger for salg heller).

Går det greit å bruke senga slik? Er det eventuelt mulig å bruke sidevegg til en annen seng om man har behov for at senga er frittstående? Jeg føler meg nesten litt lurt, men jeg er jo førstegangs, og har virkelig ikke peiling. Lurte bare på om jeg hadde gjort et bomkjøp... :oops:
 
Du kan jo bruke den festet til foreldresenga på den måten, men ikke frittstående. Tror ikke det finnes noen modell uten sideveggen, men jeg vet ikke sikkert.
 
Det finnes, har en slik selv. Hadde en annen seng i stua som nesten ikke ble brukt da baby kun sov oppå meg;) tenker bruke den igjen denne gangen, har kjøpt en vugge til å ha på stua
 
Back
Topp