Trolig streptokokker!

Velg et kallenavn

Gift med forumet
Er så utrolig glad for at svigerfar er lege!! Og han var i oslo hos søstra til mannen i dag,
og kom da selvfølgelig innom på sykebesøk for å se på lillegutt.

Fikk jo ikke tatt crp da, men han mente det var streptokokker siden han ikke vil spise
og holder fingrene i munnen. så da er vi på antibiotika! 3 gang i år han har det.

Og 40 i temp stakkars. 200 mg(gir ikke hele dosen pga at han veier nesten 12 kg)
paracet hjelper han å kvikne litt til da, men etter 5 timer er den ute av kroppen og
det merkes!

håper såååå at han blir fort frisk!! kommer lillebror nå, må han jo få komme på sykehuset!

Uffda, stakkars lille vennen[&o][&o]
Håper han blir fort frisk!!!

Oi så pass.... Masse god bedring til gutten din!!!!!!

ORIGINAL: Buble

Uffda, stakkars lille vennen[&o][&o]
Håper han blir fort frisk!!!

Stakkars liten!!!!!![&o] Tenker du noe om mandlene da? Masse god bedring!!!!![;)]

Stakkars liten da.. Typisk dette midt i disse tider!!![8|] Håper han er bedre før dere må på sykehuset da!!

ORIGINAL: Vand

Stakkars liten!!!!!![&o] Tenker du noe om mandlene da? Masse god bedring!!!!![;)]

Jeg regner med at han må fjerne de... [:(]
Men gjør ikke noe før vi ser utviklingen videre.

Jeg kommer fra en hals familie! MEN ingen av oss har tatt mandlene da! hehe.. pyser!
neida, jeg har kun hatt streptokokker 2 ganger og da jobbet jeg i bhg.

ORIGINAL: Ninnimamma

ORIGINAL: Vand

Jeg regner med at han må fjerne de... [:(]
Men gjør ikke noe før vi ser utviklingen videre.

Jeg kommer fra en hals familie! MEN ingen av oss har tatt mandlene da! hehe.. pyser!
neida, jeg har kun hatt streptokokker 2 ganger og da jobbet jeg i bhg.

Stakkars lillegutten din..

Jeg har såkalla streptokokk hals. De 2 siste mndene har jeg hatt det 2 ganger. Sitter her i skrivendes stund med hvite prikker i halsen, og problemer med å svelge unna spyttet mitt (jeg vet. EKKELT!)
Men, det jeg skulle si er at det er veldig strengt for å få fjerne mandlene nå. Jeg fikk beskjed fra legen at før man i det hele tatt fikk henvisning til spessialist, så måtte man ha det minimun 4 ganger i året, i 2 år på rad[:@] Er MYE det...

Felix sliter med akkuratt det samme....

aooo det er vondt..
krysser fingrene for at det går fort over

masse god bedring

Back
Topp