Troillmor<3Hipp hurra for bra ultralyd og graviditet<3

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hipp hipp hurra for at alt var bra på ultralyden i dag:)

Jeg er kjempe glad på deres vegne og gratulerer så masse:)

Hurra hurra hurra!!!!:D

Sille her inne i kveld, men Jepp, Muningull skal bli storebror! snaaaart 13 uker på vei og midt i den skumleste tida *grøsse* Men alle de 4 tittene jeg har hatt til nå viser at alt er bra, så langt man kan se på UL hvertfall. Har fått bedre bilder før oppigjennom... men det viktigste var at det var liv og fortsatt lov å håpe forsiktig! Nå er det natta for en kvalm og utslitt kropp! Min er ikke så gla i å produsere småtroill... men det gjør ikke no så lenge det ender med et deilig vræl i slutten av Mai

Pilten 17.11.14 A.jpg Pilten 17.11.14 B.jpg

Gratulerer så mye <3 nå er det deres tur :)

Krysser alt som kan krysses for at det skal gå bra :)

Hurra! Så bra at alt såg fint ut på UL:D

Ja, hitill har ting heldigvis sett bra ut.. og kommer nok til å leve på det ei ukes tid, kanskje litt lengre før nervene tar overhånd igjen. Ligger mye, for ekstremt kvalm denne gangen å... dels derfor, dels fordi unger snapper opp mye av stemning(inbilning er stortsett skumlere enn virkeligheten) og snakk(vi ville de skulle få vite det av oss). Samt at om det skulle gå galt denna gangen å så hadde jeg absolutt ikke klart å skjule/skåne dem fra sorgen min. Time hos JM til uka? el var det neste mon tro? og ny ul i midten av desember! passes heldigvis godt på.

Gratulerer så mye! Jeg er såå glad på fine vegne :D:D:D

Gratulerer <3 veldig glad på dine vegne :)

Gratulerer:)

Yay!! :D her inne har jeg ikke vært på månedsvis, og så kommer jeg inn og det første jeg ser er disse herlige nyhetene! <3 <3 Gratulerer! Hurra! :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Å så utrolig bra! :D Gratulerer så mye!! :) :)

Gikk forresten bra på ul den 12. Desember også!!!!! Håpet vokser i takt med magen og tæra er straks borte. 17+3 nå er det vel.

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
- Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
- Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor-
- give me babydust ☆ drømmer og håper forsiktig om ☆♡lillePilten♡min♡☆ -

Formen min... joa den er ok nok... 0 energi til noe som helst...bare uendelig sliten HELE tida, men kvalmen har gitt seg littegrann og det er deilig... selv m den er langt fra borte. Idag har dagen gått med på å ligge på soffan å slomre og prøve å komme seg etter 2-1,5 dager med ikke no kjennbart liv. Tar på å være redd altså.

litt over halveis nå. Var på OUL den 2. januar og alt var fortsatt bra inni magehula. Muuuuuuuuuuuuuuligens ei jente, men veldig usikkert. Ikke hatt ketoner i urin de siste gangene på kontroll heller så det er bra, neste gang blir det spennede å se om vekta har snudd... gått ned 7 kg til nå pga hypermessisen.

Skuldrene er senket noe etter vi kom oss forbi ukene til Munin og OUL men går fortsatt veldig på tå hev.

Formen min... joa den er ok nok... 0 energi til noe som helst...bare uendelig sliten HELE tida, men kvalmen har gitt seg littegrann og det er deilig... selv m den er langt fra borte. Idag har dagen gått med på å ligge på soffan å slomre og prøve å komme seg etter 2-1,5 dager med ikke no kjennbart liv. Tar på å være redd altså.

litt over halveis nå. Var på OUL den 2. januar og alt var fortsatt bra inni magehula. Muuuuuuuuuuuuuuligens ei jente, men veldig usikkert. Ikke hatt ketoner i urin de siste gangene på kontroll heller så det er bra, neste gang blir det spennede å se om vekta har snudd... gått ned 7 kg til nå pga hypermessisen.

Skuldrene er senket noe etter vi kom oss forbi ukene til Munin og OUL men går fortsatt veldig på tå hev.

Godt kvalmen har gitt seg litt om ikke annet. Må være fryktelig slitsomt med hypermessis:/
Skjønner, må være tøft det når man har mistet før. Man vil vel alltid kjenne på en ekstra frykt. Dere har jo en av hvert kjønn fra før, sant?:)
Godt med velykket oul. Lykke til videre:)

Back
Topp