trodde vi skulle bli prioritert jeg

Janneymortilsnart3

Forelsket i forumet
jeg sliter skikkelig nå med bekkenet og ryggen!:(
så har prøvd å ringe manuell terapi og fysio... men ALLE er opptatt! får ikke bestilt time en gang:(

ryggen blir bare verre og verre, klarer nesten ikke gå!

nei, fikk ikke sette meg opp på venteliste en gang... urettferdig:( har alt for vondt til å holde ut i flere dager til!

Huff så håpløst da! Rart du ikke kan stå på venteliste engang.
Her har vi en egen fysio som e knytta opp mot jobb, så æi fikk time tre dager etter at æi ringte. Men skjønne vi e heldig da.
Håpe det ordne sæi for dæi. E ikke godt å slite med bekkenet.

fomle 83 skrev:
Huff så håpløst da! Rart du ikke kan stå på venteliste engang.
Her har vi en egen fysio som e knytta opp mot jobb, så æi fikk time tre dager etter at æi ringte. Men skjønne vi e heldig da.
Håpe det ordne sæi for dæi. E ikke godt å slite med bekkenet.

hadde blitt lykkelig hadde jeg kunnet vente i bare 3 dager:)
Jeg som er alene til søndag og har takket ja til å ha tantungen min på 3 (pluss min datter på 1.5) fra lørdag til søndag! phu, heldigvis skal mamma hjelpe meg så lenge hun kan før de får folk på lørdag! <3 stor takk til mamsen asså:)

Jeg har fått henvisning fra lege med beskjed om hvem jeg skulle ta kontakt med så tok kontakt med hun jeg ble anbefalt. Ikke ventetid i det hele tatt hun forstod at jeg trengte hjelp der og da. så fikk time noen få dager etterpå :S

Unner virkelig ingen å måtte gå ubehandla med bekkenplager. Kan du ikke ta kontakt med fastlegen å forhøre deg om hva du skal gjøre. si du ikke klarer å gå at du trenger fysio nå men at du ikke får komme inn til noen av dem.

Bare et spørsmål bor du på en litt mindre plass med få fysioterapeuter? Jeg har ikke opplevd at fysio eller kiropraktor har fult her hos oss. det er sjeldent! kan få akutt time på dagen hvis jeg trenger...

Nei det er igrunn mange å velge mellom... men ikke alle jeg har hørt om. så skal prøve å ringe to til neste uke som noen ambefalte meg. hvis ikke skal jeg ringe legen. han sa ikke til meg hvem jeg skulle gå til eller noe. han trodde ikke på meg en gang når jeg sa at jeg hadde bekkenplager og ryggplager. mente det var alt for tidlig og bare vås fra mi side. så sånn sett skulle jeg ønske jeg hadde en annen lege som tok meg på alvor!

Huff :S her ble jeg heldigvis tatt på alvor fra første stund. og jeg var plaget med ryggsmerter fra uke 5. og etterhvert ble bekkene mer og mer tynget av ryggplagene.
Men det hjelpe rmed fysio. Har også idag vært på første time med svømmetrening for gravid eog herregud det gjorde godt.

Men krysser fingrene for at du finner noen som kan hjelpe og at legen kan høre etter på deg. Det er jo du som har vondt ikke han!!!
huff skal ikke være lett alltid :S

Back
Topp