Trodde kviseperioden var over..

Drømmejeger

Flørter med forumet
Men nei, da! I dag når jeg stod opp hadde jeg fått masse kviser på brystet og et par nye i fjeset. Og jeg som var så glad, når de som okkuperte haka mi helt i starten forsvant.. Jeg pleier aldri å ha kviser, så det blir fort mistenkelig. Urk. Flere som plutselig har havnet i puberteten igjen? ;)

Har ikke hatt ei kvise siden jeg var 14, nå har jeg en 3-4 på kinnet ;)

Har tusenvis jeg! Ser ikke ut :p Men så har jeg ganske fet hud fra før av, så ble bare verre etter jeg ble gravid.. :\

haff, ja! det kan man trygt si. begynner å bli snarlik en pizza snart her føler jeg :-p neida, heldigvis ikke så ille, men det er jaggu ikke langt ifra :-p

Det er ikke noe kjekt! Håper du slipper å ha det slik hele graviditeten. Jeg var også ekstremt plaget av kviser da jeg var gravid :(

Kjenner det hjelper litt å høre at vi er flere. :) Men, håper det går over snart, for oss alle!

Har også fått på brystkassen. Det tror jeg aldri jeg har vært plaget med.

Jeg har tre kinnet, men de er heldigvis ikke så store, så er ingen krise her. Bank i bordet!

Her er både rygg, bryst og ansikt full av kviser :-( samme greia sist, men da forsvant de når jeg var ca 3-4 mnd på vei :-)

Back
Topp