Trodde kvalmen var over nå... den gang ei!

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Etter jeg passerte 12 uker gikk den verste kvalmen og svimmelheten over. Hadde konstant kvalme hele dagen tidligere, men har kun hatt sporadisk etter uke 12. Men denne uken ble et tilbakefall gitt! Har vært hjemme fra jobb i går og i dag - er konstant kvalm, svimmel - og hodepine i tillegg! Kjennes ut som jeg har på en hjelm som ligger og trykker over hodet hele tiden - blæh!

Vurderer å kontakte legen for å høre om det er noe jeg kan gjøre om det ikke blir bedre. Var på første kontroll uka før påske, og da var blodprøve og urinprøve helt fine - men hadde litt lavt blodtrykk. Noen som vet om de sjekker jernnivå på sånne ordinære blodprøver og sånt? :)

Og ikke for å glemme - er så trøøøøøøtt!!!

Jeg plages litt med det samme jeg og.. (12+4) Her kommer og går hodepinen litt, men er verst ca midt på dagen. Uansett hvor mye vann jeg drikker, føler jeg hiver i meg vann HELE tiden (før jeg ble gravid drakk jeg lett 2-3 liter vann om dagen).
Jeg er også kjempetrøtt fortsatt! Var på jobb i går, og etter det sov jeg elleve timer nesten i strekk (var bare oppe en gang for å tisse!).
Håper virkelig vi vil våkne til liv igjen med våren og sommeren :)

Det var det samme med meg, var god en ukes tid, så like ille.. ikke så mye trøst, men vi får håpe det går over! :)

Slemt å si det - men godt å høre at vi er flere :P Haha! Var så bombesikker på at alle plagene fra første trimester var en saga blott, og at jeg kunne begynne å kose meg nå.. Får tro lengre og lysere dager gir oss litt ekstra energi fremover :-)

Ikke si det da :P Jeg er mye bedre med kvalmen allerede.
Håpet i grunn at jeg var ferdig nå.....

Får bare sånne kvamle "bølger" plutselig i ny og ned.
Men går ikke sånn konstant å gulper lengre.

Men jeg er helt på trynet trøtt og svimmel enda.
Altså heeeelt ute å kjører.

Håper du føler deg bedre veldig snart :)

Går i bølger her og!! hode har vært grusomt i flere dager!! de sjekker med blodprøver senere i sv.skapet også :) viss du er bekymret over verdier, er det nok ikke vanskelig å ta en ekstra prøve :) :) Jeg kubber i 21-22 tida.. vanlig før var 00-01.. så ja, lider av trøtthet her og hihi

Jeg får sjekka blodprosent og jernøager, men det må hales av ekstra på vlodprøvene. Leverte vel 4 glass i går tror jeg.

huff her var det blitt så og si bra, men nå er det litt verre igjen :-(

Jag kollade järnvärdet hos bm, så bara be dem ta test! De kollade även blodtrycket då jag haft mycket ont i huvudet. Be de kolla allt du lurer på :):)

Back
Topp