Trodde kvalmen var ferdig - syte post

T88

Betatt av forumet
Idag er jeg 11+2, og tenker at nå skal formen bli bedre. Jeg har de siste ukene hatt kvalme og brekninger. Men slippi oppkast.

Idag kom hele lunsjen i retur og jeg er så kvalm og slapp. Ligger rett ut på sofaen Skikkelig nedtur da jeg var klar for en uke hvor formen skulle være bedre.. Mer energi, mindre kvalme Så naiv var jeg

Samme her, har dessverre klaget over at symptomene gradvis hadde gitt seg, men nå er jeg like kvalm og sliten/trøtt som jeg var på mitt verste! Er 11+0 i dag. Får se det positive i det, at alt er bra med den lille, selv om jeg er ganske lei nå.

Jeg var mye bedre i 8 dager og trodde det verste var over. Men i helga har jeg ligget med oppkast igjen.. Heldigvis bedre i dag! 14 uker i morgen, så nå MÅ det snart bli bedre! God bedring til dere andre kvalme;)

Det blir ofte ikke bedre før i uke 15-16 sa JM til meg, ikke så veldig oppløftende...

Jeg også hadde en god periode hvor jeg nesten ikke var kvalm i uke 10-11. Nå er kvalmen tilbake igjen og må spise hele tiden for at det ikke skal bli for ille. Sliiitsomt!

Utrolig kjedelig. Husker forrige gang ble jeg fort mye bedre etter 12 uker. Det er jo neste uke... Men forrige gang fikk jeg bekkenproblemer i 2 termin Så formen ble jo aldri bra.

Men vi får bare holde ut, vi har jo rett og slett ikke noe valg Det er jo dette vi vil!! Lille spire skal få gro, mens a mor har hode over do....

Back
Topp