Trodde kvalmen hadde gitt seg

Mamsebams1

Betatt av forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Mellom uke 10 og 11 hadde jeg noen fine dager etter intens kvalme fra uke 5. Men nå i hele uke 12 har jeg spydd masse og vært skikkelig kvalm igjen. Så frustrerende. Er det flere som har det slik? Er det vanlig forresten?

Jepp, hadde noen fine dager i forrige uke.. Har vært kvalm i hele dag :bored:

Sniker!! Jeg hadde mange gode dager fra 11 uker og videre, men har hatt perioder hvor jeg har spydd flere dager på rad igjen etter det. Senest forrige uke (er 16+3 i dag). Tror det er normalt :D men skikkelig kjipt da. Skulle gjerne sluppet unna kvalmen og oppkastet

Ja samme her. Den har vært på i 4 dager borte i 2 på i 6 dager borte eller bedre i 2. Men så var jeg ganske fin i mange dager rundt uke 11, men så kom den nå i uke 12 for fullt igjen.. :banghead:
Men det er deilig å vite at alt føles ok ut da. Får nok litt hetta når den forsvinner helt, selv om det blir deeilig :knegg:

Uff, jeg er 10+5 og litt mindre kvalm. Husker det varte til uke 14 sist, så har bare håpet forsiktig på at det er over. Nå gruer jeg meg til at det skal blusse opp igjen. :nailbiting:

Hadde det sånn sist husker jeg. Var kvalm og uvel til uke 12, da begynte jeg å kaste opp nesten daglig. Endte i uke 18 da jeg slo rekord med å kaste opp tre ganger på et par timer! Etter det gikk det oppover!! Denne gangen har jeg ikke vært like kvalm, men har noen få dager der det er ganske ille. Gikk over for en uke siden, men nå er det litt tilbake sterkere enn før... håper det går over snart! Ting blir jo ofte verre før de blir bedre...

Back
Topp