Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hehe, samme her...men ikke fullt så ille kanskje. Jeg var mye bedre hele pinsehelgen og vi hadde besøk av en familie med to barn og jeg var med på alt sammen og kunne gledelig konstantere at energien hadde kommet tilbake og kvalmen hadde gitt seg. Så kom hverdagen og jeg er tilbake til der jeg var...ikke veldig kvalm eller noe men sånn energiløs uggen sexy :-P
Må liksom beregne en halv time til brekninger...og i dag slo jeg alle rekorder... er såååsinnsyyykt kvalm...og det skal ikke noe til før brekningen kommer og da er det liksom gjort, klarer ikke å stoppe liksom...skikkelig slitsomt...og ikke minst i jobbsituasjonen min nå...venter på å få ny kontrakt i disse dager....og hadde jo vært fint å få den FØR jeg avslører "hemmeligheten" min :-D kan brekke meg når som helst...til og med UTEN å være kvalm har jeg klart å brekke meg :-)
Hos meg kom og gikk det de første månedene, med nøyaktig da jeg rundet 12 uker var det som å skru på en bryter - kvalmen var borte og energien var tilbake, det var helt merkelig hvordan jeg fulgte tekstboka! Hold ut, håper det samme skjer hos deg!