Trodde jeg/vi hadde bestemt oss...

*IdaMor*

Elsker forumet
Ja da har jeg lenge trodd at vi ahdde bestemt hele navnet til gutten vår... Men nå beggyner jeg å få kalde føtter :P Vi er enige om at han SKAL hete Ludvig! Men så var det navn nr 2 da.... Som opprinnelig var Johan. Men jeg har nå blitt veldig usikker.
Ville jo ha dobbelt navn denne gangen også, mest fordi at alle vi andre i familen har dobbelt navn. Blir det da rart at lillebror ikke har det?

Jeg liker litt mer spesielle/internasjonale navn. Men samboern er sær og liker egentilg bare norske navn.

Vil veldig gjerne ha navne tips, som dere synes passer sammen med Ludvig! Er jo et vanskelig navn og sette sammen med ett anett, siden det er ganske så stødig i seg selv.

Ludvig Leander? ;-)

Synes det første valget deres er veldig fint jeg da :) kommer ikke på et annet navn som passer til, beklager:)

Jeg så at du hadde skrevet noe om Ludvig Johan og jeg synes det er kjempefint. Jeg kommer egentlig ikke på noen andre navn som jeg synes passer med Ludvig... :)

Nei finner ikke noen vi synes passer vi heller :P Kan jo hende det blir bare Ludvig også :P Vi får se. Er jo noen uker igjen til og bestemme oss :)

dumidalia skrev:
Jeg så at du hadde skrevet noe om Ludvig Johan og jeg synes det er kjempefint. Jeg kommer egentlig ikke på noen andre navn som jeg synes passer med Ludvig... :)

Sign :)

Synes det var utrolig flott sammensetning som dere har jeg :)) Men hva med Ludvig Alexander?

-Exotic- skrev:
Synes det var utrolig flott sammensetning som dere har jeg :)) Men hva med Ludvig Alexander?

Synes Ludvig Alexander var veldig fin, eneste minus er at søskenbarnet til gutten heter Alexander :/ Tror ikke det hadde falt i smak hos foreldrene der visk jeg hadde "stjelt" navnet :P HEHE- Nei ble jo litt mer fornøyd med navnet når dere sier at dere synes det var fint :P Vet jo at man skal være forsiktig med og lufte navnet for familie og slikt...
Første reaksjon jeg fikk fra min svigerinne var " Skal han hete det???" Ble litt lei meg av en slik komentar :/

Ja da blir det litt værre! Men har dere veldig god kontakt da?

-Exotic- skrev:

Ja møter dem flere ganger i mnd :P Men luftet idenen om at jeg ville ha et annet navn enn Johan til samboern. det ble vist ikke akktuelt :P (var han som fikk besteme navn nr 2 :P)

2010guttog2013baby skrev:

-Exotic- skrev:

Ja møter dem flere ganger i mnd :P Men luftet idenen om at jeg ville ha et annet navn enn Johan til samboern. det ble vist ikke akktuelt :P (var han som fikk besteme navn nr 2 :P)

Da er det nok greit å ha forskjellige navn ja ;) Hihi, han ville vell ikke det. Har en sta samboer jeg også! Sa når guttungen ble født at han ikke skulle hete Dennis. Å det ble hvertfall ikke aktuelt å bytte!

Back
Topp